TW
0


Després de l'empat a zero gols del partit d'anada, el Vilafranca intentarà la gesta d'accedir a la següent ronda de l'actual edició de la Copa del Rei. Els mallorquins viatgen avui al matí a Lorca, on els espera un equip que de moment s'està mostrant intractable al grup III de la Segona Divisió B. Amb un pressupost d'1,5 milions d'euros, el conjunt Murcià s'ha marcat enguany l'objectiu de jugar la lligueta d'ascens a la Segona Divisió del futbol espanyol.

«Tenen un potencial molt major que el nostre. En defensa són molt forts i, a part de l'exmallorquinista Amate, compten amb jugadors de gran veterania. Al mig del camp desplacen molt bé la pilota, són molt perillosos en l'1 contra 1 i a l'atac Jaime és un davanter que juga molt bé d'esquena a la porteria i a més té gol». Aquesta és l'anàlisi que feia dels seus rivals l'entrenador del Vilafranca, Tolo Ramon, abans de partir cap a la Península.

Davant les qualitats enumerades, el conjunt meloner intentarà donar la rèplica a base de «pressió i contratac». Per intentar el «miracle», Ramon -que veurà el partit des de la grada per sanció- ha desplaçat aquests setze homes: López, Reina, Hurtado, Julià, Pozo, Joan Miquel, Amengual, Pomar, Jesús, Suau, Bonilla, Lluís, Marcos, Manolo, Ramon i Kiko.