Gómez, qualificada de millor gimnasta espanyola de tots els temps, ha estat la líder de la delegació femenina estatal a Anaheim, i l'única que hi ha aconseguit una medalla. La manacorina no era tota sola a l'aeroport i fou rebuda pels familiars i per amics, com també pels representants institucionals: Pepote Ballester, director general d'Esports; i Rafel Nadal i Guillem Matamalas, de l'Ajuntament de Manacor.
Després de saludar-los a tots, Gómez atengué els també nombrosos mitjans de comunicació i ressaltà la seva alegria pels resultats d'Anaheim. «La competició ha estat bastant difícil i el nivell, molt alt. La veritat és que estic molt contenta pel resultat final», afirmà Gómez. La gimnasta també es referí al lideratge que ha assumit a Anaheim: «El resultat d'equip ha estat bo: serem a Atenes i, individualment, no em puc queixar».
Respecte dels plans de futur, Elena Gómez es vol centrar en les vacacions que tindrà a Manacor fins dia set, data en la qual viatjarà a Madrid per continuar amb els entrenaments. «El que vull ara és descansar, gaudir de les vacacions i de la família; amb vista a la temporada vinent, encara no hi ha calendari establert i no sé en quines competicions prendré part», manifestà. Quant a la rebuda, Elena Gómez sap que Manacor l'espera i manifestà la seva alegria per les demostracions d'afecte: «Si ha de ser com quan vaig guanyar l'or pot ser molt gros: estic molt contenta per tot».
La manacorina s'ha acostumat als grans resultats i a les grans rebudes subsegüents. L'any passat, guanyà l'or a Debrecen en l'especialitat de terra i, després del bronze de diumenge, ja és a l'horitzó Atenes 2004, on es podrà continuar reafirmant entre les millors gimnastes mundials. De moment Elena, després del gran paper a Anaheim, on en conjunt ha fet un bon paper tant en l'àmbit d'equip com en l'individual, ha pujat des del dotzè fins al quart lloc del rànquing mundial.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.