TW
0

DEPORTIVO 1
ROSENBORG 0
DEPORTIVO: Molina, Héctor, Andrade, Naybet, Romero, Mauro Silva, Víctor, Sergio, Valerón, Luque i Tristán.
Walter Pandiani entrà per Tristán al minut 46, Fran per Luque al 73 i Scaloni per Víctor al 80.
ROSENBORG: Espen Johnsen, Basma, Riseth, Hoftun, Stensaas, Strand, Berg, Winsnes, Karadas, Frode Johnsen i Brattbakk.
Storflor va substituir Karadas al minut 68, Solli a Winsnes al 75 i Knotsen a Stensaas al 85.
GOL: 1-0: Min. 16, Luque.
ÀRBITRE: Lubos Michel, eslovac. Amonestà Diego Tristán i Héctor per part del Depor, i Winsnes, Berg i Riseth per part del Rosenborg.
INCIDÈNCIES: Partit corresponent a la tornada de la fase eliminatòria prèvia de la Lliga de Campions, disputat a Riazor davant 25.000 espectados. Una gavina envaí la gespa a la mitja part i provocà que el joc s'aturàs uns minuts.

El Deportivo participarà per quart any consecutiu a la Lliga de Campions després de vèncer el Rosenborg en el partit de tornada de l'eliminatòria prèvia de la competició, que es disputà a Riazor, amb un gran gol d'Albert Luque després del primer quart d'hora.

Els gallecs, que arribaven a la confrontació després d'empatar sense gols al partit d'anada, cercaren la victòria des dels primers minuts del partit, en els quals realitzaren el millor joc de la pretemporada.

Els blanc-i-blaus podrien haver golejat el Rosenborg a la segona meitat, però no foren capaços de batre de nou Johnsen després del gol de Luque. Fins i tot acabaren patint per imposar-se a l'equip noruec, però ara jugaran amb els grans d'Europa a partir de setembre en la pròxima Lliga de Campions. Demà dijous, el nom del Deportivo serà dins del bombo en el sorteig.