La marca «Reial» equiparà la plantilla

Mateu Alemany va presentar el nou segell, que ha estat creat des del mateix club

TW
0


El Reial Mallorca es vestirà a partir d'aquesta temporada amb la seva mateixa marca de roba, que fou presentada ahir a l'estadi de Son Moix. Leo Franco, Miki, Albert Riera, Cortés, Robles, Àlvaro Novo i Tuni es vestiren amb la nova equipació de la marca Reia, que destaca per incorporar mànegues negres a l'habitual camiseta vermella.

El disseny de la nova marca ha estat elaborat per l'empresa de l'exjugador del Reial Mallorca Jordi Morey i ahir va rebre la benedicció oficial del president Alemany, que destacà la creació de la nova marca com a senyal «del progrés de l'entitat en l'àmbit professional».

El tret característic de la imatge corporativa de la nova marca és un gir en la lletra «i» que la converteix en un signe d'admiració. Així, el logo queda en Re!a. Segons Morey, el nom és «universal i comprensible en totes les llengües, per la qual cosa la marca podrà intentar l'objectiu d'estendre's».

El president vermellenc també destacà els avantatges del nom de la nova marca: «És un nom mallorquí i identificatiu del nostre club, però no exclou que altres clubs facin ús de la marca». De fet, un dels grans objectius de la iniciativa és arribar a créixer fins a convertir-se en competència directa de les grans empreses d'aquest sector. La idea és expandir-se més enllà del món del futbol i, fins i tot, crear altres articles que no siguin exclusivament de roba.

Alemany explicà que l'elecció de fer una nova marca responia a un nou camí a seguir que és més complicat, però també més il·lusionant. «Hauria estat més còmode arribar a un acord amb una de les grans marques del mercat, però màrqueting va decidir crear una marca pròpia», declarà. A partir d'ara, el Mallorca queda desvinculat de l'empresa John Smith.

Morey va explicar que Re!a s'ajusta a tots els requisits que va demanar el club a l'hora de crear-la: «És una marca mallorquinista, que ben aviat podrà competir amb les grans marques del sector, que és senzilla i que no té perquè ser només utilitzada en el món del futbol».