TW
0

V. AMENGUAL./EFE. Palma.
Si la setmana passada veure Samuel Etoo vestit amb la camiseta del València es presagiava imminent, el fitxatge del camerunès pel conjunt txè es perfila ara més llunyà per moments. Si bé els representants del jugador ja havien arribat a un acord amb el conjunt valencià per a les properes cinc temporades, el fet que el Reial Mallorca es mantengui a l'espera del desenllaç de l'ampliació de capital iniciada pel club ha començat a impacientar la directiva valencianista, que ja s'ha fixat en Giovane Elber com a alternativa al davanter camerunès.

Així mateix ho va reconèixer ahir el president valencianista, Jaime Ortí, a la sortida de la reunió de la comissió executiva del consell d'administració del València: «Elber és un jugador important i una opció que s'estudia, però té contracte amb el Bayern i estam pendents de si ells fitxen un altre davanter», explicà el màxim mandatari del València.

El mateix president txè confessà que el traspàs d'Etoo «està complicat. Ha aparegut un altre element, com és l'expectativa d'un empresari que vol comprar el club i això encara ho complica més», digué en relació al presumpte interès d'un grup mexicà per fer-se amb el control del Reial Mallorca.

A banda de Samuel Etoo, per qui el club presidit pel mallorquí Mateu Alemany demana 24 milions d'euros, el València també manté les negociacions amb la Lazio per Claudio Javier «Piojo» López, amb el representant del qual ahir varen mantenir una nova reunió. Cal recordar, emperò, que el conjunt italià encara li deu doblers al València pel traspàs de Gaizka Mendieta, per la qual cosa tot apunta que el conjunt llevantí preferiria negociar amb un altre club.

La pretemporada està a punt de rebre el sus i la directiva valencianista no vol mantenir més enlaire el nou projecte, per la qual cosa té intenció de demanar una ràpida resposta al Mallorca que, per la seva banda, ja comença a pensar en l'alternativa d'acceptar el capital estranger.

En la seva darrera ofensiva, Ortí posà damunt la taula dotze milions d'euros i els jugadors De los Santos i Xisco Muñoz, però el Reial Mallorca no sembla decidit a moure peça sense el consentiment del seu futur entrenador, especialment en ser Samuel Etoo el pilar bàsic del club vermellenc.