«Hauran d'esperar», assegurà Mateu Alemany quan fou interrogat sobre el futur de Gregorio Manzano i dels futbolistes que ahir acabaven la seva relació contractual amb el Reial Mallorca. I és que, tal com ha reiterat el president Alemany en diferents ocasions, «les grans decisions estratègiques queden paralitzades a l'espera de la constitució del nou consell d'administració».
Diferents equips s'han interessat per la contractació del davanter camerunès Samuel Etoo, que s'ha revalorat després de la final de la Copa del Rei. El València és un dels equips que més interès han mostrat pel davanter, si bé hi ha altres equips interessats. De tota manera, la decisió quedarà en mans del nou consell d'administració que es constituirà després que l'ampliació de capital es faci efectiva. No obstant això, la voluntat dels actuals gestors és la d'intentar conservar, com a mínim, una temporada més el jugador camerunès. Si l'ampliació no pogués ser, el Reial Mallorca, evidentment, hauria de traspassar Etoo.
La primera de les renovacions que queda aparcada és, precisament, la de l'entrenador Gregorio Manzano. Les converses s'iniciaren setmanes enrere, però s'han aturat. En principi, les diferències entre les pretensions del tècnic i l'oferta del club eren importants. Manzano, en qualsevol cas, està també a l'espera de saber si, definitivament, Luis Aragonés continuarà al capdavant de l'Atlètic de Madrid. Si el tècnic d'Hortaleza hi formalitza el seu adéu, Manzano és l'escollit pel club madrileny.
Entre els jugadors que ja han acabat la seva relació contractual amb el Reial Mallorca i que el club està interessat a renovar hi ha Miquel Àngel Nadal, Marcos i Harold Lozano. El club està molt satisfet del rendiment de Nadal, però la seva renovació implica una reducció dels seus emoluments. En principi, tant Marcos com Harold Lozano no tindran cap dificultat perquè el seu contracte amb el club s'amplia.
En canvi, el veterà Miquel Soler té poques opcions per continuar al Mallorca ja que, com se sap, gairebé no ha jugat durant la temporada i el club no li ha dit res sobre la possibilitat de renovar. Entre els futbolistes que ja és segur que abandonaran l'entitat hi ha els cedits Walter Pandiani i eColo Lussenhoff, que tornaran al Deportivo i al Tenerife, respectivament.
Un altre futbolista que pot abandonar la disciplina mallorquinista, encara que hi tengui contracte en vigor, és el davanter Carlos, ja que el Sevilla s'ha interessat pels seus serveis. Així mateix, distints clubs han demanat en un moment o en l'altre per Àlvaro Novo, Albert Riera, Leo Franco... Tot queda pendent de l'ampliació de capital.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.