El vestidor és conscient de la transcendència del partit davant el Recreativo de Huelva, primer perquè significaria guanyar un títol importantíssim com és la Copa del Rei, i segon perquè aconseguiria el bitllet per disputar la Copa de la UEFA la pròxima temporada. És per això que la totalitat del primer equip es posà ahir sota les ordres de Gregorio Manzano en una sessió d'entrenament marcada per les altes temperatures i, com s'ha dit, per l'absència d'Etoo.
En ella l'entrenador va poder observar com els teòrics titulars que arrossegaven problemes físics en les darreres setmanes com Novo, Ibagaza o Pandiani ja es troben en plenitud de facultats per al partit al Martínez Valero. Els jugadors s'aplicaren al màxim en els diferents exercicis que preparà el cos tècnic vermellenc i demostraren que afronten la gran cita amb molta confiança.
L'equip realitzarà dos entrenaments més a Palma (avui i demà a Son Bibiloni) abans de partir cap a Alacant, dimecres a les 17.10 hores. Els setze convocats per Manzano -haurà de retallar- també s'exercitaran dos dies a les terres llevantines abans del partit. Per altra banda, avui horabaixa (20 hores) es tancaran les taquilles de Son Moix i a partir de demà, si és necessari, es posaran a la venda les entrades que sobrin de les 14.600 que finalment aconseguí el Reial Mallorca per a la final davant la gran demanda d'aficionats. El club ha aconseguit que cap seguidor vermellenc amb bitllet no quedàs sense veure el partit en viu.
Cal dir que fins ahir horabaixa més de 13.500 persones havien adquirit la seva entrada per a la final i s'espera que durant la jornada d'avui continuï el goteig d'aficionats que ha omplit d'activitat les taquilles de Son Moix des de fa un bon grapat de setmanes. El Mallorca estarà acompanyat per gairebé 15.000 persones a Elx, aquest pròxim dissabte.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.