D'altra banda, la directiva del València, encapçalada pel recent elegit president, Jaime Ortí, està disposada a incrementar la seva oferta per Samuel Etoo i mourà fitxa aquesta mateixa setmana. Sembla que la insistència de Rafa Benítez per disposar del davanter mallorquinista per a la pròxima temporada ha fet que el club estigui disposat a pujar de 12 milions d'euros als 15 que oferirà al Mallorca pel jugador més carismàtic.
McKay manifestà que «el Manchester ha estat observant el jugador recentment» i també es mostrà confiat que «les dues entitats arribin a un acord i Etoo pugui jugar en un dels clubs més grans d'Anglaterra». Deixant de banda aquestes declaracions, el Manchester United reconeix a la seva pàgina web que segueix el davanter camerunès des de fa uns mesos, concretament des que el Mallorca aconseguí l'espectacular 1-5 en el partit de Lliga disputat al Santiago Bernabéu i en el qual Etoo dugué de bòlit tota la defensa blanca, a més de fer dos gols.
En cas que es concreti aquest interès en els pròxims dies, la venda de David Beckham al Reial Madrid per 25 milions d'euros i el fet que el Mallorca hagi de menester líquid farien que l'operació es tanqui en breu una vegada iniciades les converses. Segons sembla, sir Alex Ferguson veu Etoo com el complement perfecte per al seu davanter centre, l'holandès Ruud van Nistelrooy, i li agrada molt la idea de poder tenir-lo al seu equip la pròxima temporada.
De moment, el futbolista camerunès és a França disputant la Copa Confederacions amb la seva selecció i l'únic que ocupa el seu cap en aquest moment és poder arribar a temps per disputar la final de Copa. El que és clar també és que s'ha convertit en una peça cobejada en el mercat europeu.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.