Fonsi es manté a la primera línia

El seu cosí Pablo Nieto, en 125 cc, també sortirà des del capdavant

TW
0

p> Alfonso Fonsi González Nieto (Movistar Aprilia) i Pablo Nieto (Aprilia) aconseguiren mantenir-se en la primera línia de les seves cilindrades respectives durant la segona i darrera jornada d'entrenaments del Gran Premi d'Itàlia, que avui es disputarà a Mugello.

Fonsi Nieto no va aconseguir solucionar els seus problemes de posada a punt i això es va notar en el rendiment del segon dia, en el qual no va poder abaixar el seu temps de divendres, a diferència del seu company de l'escuderia Movistar Aprilia, Toni Elías.

Mentre que el madrileny va aconseguir el quart temps, el manresà va quedar en la cinquena posició i sortirà des de la segona línia, tot i l'esforços realitzats pel seu equip i pel mateix enginyer cap de la marca italiana, l'holandès Jan Witteveen, per intentar resoldre els problemes que arrosseguen les seves motos i que no han aconseguit detectar, per ara.

Per a Pablo Nieto la situació va ser diferent. Va aconseguir abaixar el seu temps del primer dia i es va mantenir en la primera línia de sortida. La llàstima va ser que el pilot de Madrid no va poder repetir el temps espectacular que havia protagonitzat al matí, en els entrenaments lliures, quan es va convertir en el pilot més ràpid d'aquesta pista en 125 cc.

Daniel Pedrosa (Movistar Honda) no va poder millorar el seu rendiment i va acabar relegat a la desena posició, cosa que avui l'obligarà a esforçar-se de valent per agafar el ritme dels pilots de davant i poder lluitar així pel pòdium i per mantenir-se al capdavant de la classificació del mundial.

Per la seva banda, Sete Gibernau amb la seva Movistar Honda RC 211 V va tornar a ser el millor espanyol de MotoGP, sisè, però just per davant de Carlos Checa i de la seva Yamaha YZR M 1, si bé en el cas del primer ho va ser després de reduir el temps del primer dia i en el del segon no va ser així.

En qualsevol cas, aquesta circumstància no resulta gaire significativa, ja que les diferències després de la darrera jornada d'entrenaments resultaren mínimes si es considera que entre els cinc primers, des de Valentino Rossi fins al japonès Tohru Ukawa, tots dos amb Honda RC 211 V, hi hagué una dècima de segon i fins al nord-americà Colin Edwards (Aprilia RS Cube), que va ser tretzè, el marge entre era a penes de vuit dècimes de segon.