p> Alfonso Fonsi González Nieto (Movistar Aprilia) i Pablo
Nieto (Aprilia) aconseguiren mantenir-se en la primera línia de les
seves cilindrades respectives durant la segona i darrera jornada
d'entrenaments del Gran Premi d'Itàlia, que avui es disputarà a
Mugello.
Fonsi Nieto no va aconseguir solucionar els seus problemes de
posada a punt i això es va notar en el rendiment del segon dia, en
el qual no va poder abaixar el seu temps de divendres, a diferència
del seu company de l'escuderia Movistar Aprilia, Toni Elías.
Mentre que el madrileny va aconseguir el quart temps, el manresà
va quedar en la cinquena posició i sortirà des de la segona línia,
tot i l'esforços realitzats pel seu equip i pel mateix enginyer cap
de la marca italiana, l'holandès Jan Witteveen, per intentar
resoldre els problemes que arrosseguen les seves motos i que no han
aconseguit detectar, per ara.
Per a Pablo Nieto la situació va ser diferent. Va aconseguir
abaixar el seu temps del primer dia i es va mantenir en la primera
línia de sortida. La llàstima va ser que el pilot de Madrid no va
poder repetir el temps espectacular que havia protagonitzat al
matí, en els entrenaments lliures, quan es va convertir en el pilot
més ràpid d'aquesta pista en 125 cc.
Daniel Pedrosa (Movistar Honda) no va poder millorar el seu
rendiment i va acabar relegat a la desena posició, cosa que avui
l'obligarà a esforçar-se de valent per agafar el ritme dels pilots
de davant i poder lluitar així pel pòdium i per mantenir-se al
capdavant de la classificació del mundial.
Per la seva banda, Sete Gibernau amb la seva Movistar Honda RC
211 V va tornar a ser el millor espanyol de MotoGP, sisè, però just
per davant de Carlos Checa i de la seva Yamaha YZR M 1, si bé en el
cas del primer ho va ser després de reduir el temps del primer dia
i en el del segon no va ser així.
En qualsevol cas, aquesta circumstància no resulta gaire
significativa, ja que les diferències després de la darrera jornada
d'entrenaments resultaren mínimes si es considera que entre els
cinc primers, des de Valentino Rossi fins al japonès Tohru Ukawa,
tots dos amb Honda RC 211 V, hi hagué una dècima de segon i fins al
nord-americà Colin Edwards (Aprilia RS Cube), que va ser tretzè, el
marge entre era a penes de vuit dècimes de segon.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.