Pepín Jurado ja no és el president de l'Atlètic Balears. Paco Vázquez assumí dijous passat la responsabilitat al club blanc-i-blau, després que Jurado li explicàs, per escrit, quina era la situació econòmica de l'entitat. Jurado assegura, dia 15 de maig, que l'Atlètic Balears pot acabar la temporada amb superàvit.
Finalment, Jurado també difon un escrit de l'advocat de Trui Espectáculos SL, de data 12 de desembre, en el qual es recorda que l'any 98 es firmà un contracte de lloguer de l'estadi amb l'Atlètic Balears. El misser de Trui recorda que s'entregà la quantitat de 3.190.000 pessetes, IVA inclòs, com a pagament de la primera anualitat i que l'empresa mai no n'ha pogut fer ús. Aleshores, advertiren l'Atlètic Balears que si l'assumpte no es resolia de manera amistosa i satisfactòria per a ambdues parts es procediria a exercir accions legals.
En aquest sentit, recorda que s'han de pagar 18.000 euros a la plantilla i a l'entrenador, però que les entrades, una vegada cobrades en la seva totalitat, pujaran a 27.249 euros. La directiva blanc-i-blava ha aconseguit 1.749 euros de la Direcció General d'Esports, 3.000 del Govern, 1.500 del Consell de Mallorca, 9.000 de la Federació Balear de Futbol i 12.000 com a subvenció federativa a l'equip juvenil, que ha militat enguany a Divisió d'Honor.
Pepín Jurado ha fet una notificació oficial del seu adéu, en la qual deixa ben clars els entrebancs que ha trobat durant el seu mandat. Jurado comença explicant la delicada situació en què accedí al càrrec i afirma que va veure com l'equip de Tercera Divisió no tenia ni entrenador ni jugadors. Assegura també que hagué de comprar indumentària per als 300 jugadors del club i que ho va fer com a patrocini personal.
Jurado manté que la seva donació arribava a 54.000 euros. Respecte de la situació econòmica, el ja expresident precisa en la notificació oficial de la seva dimissió que Paco Vázquez li explicà aleshores que el futbol base tenia un dèficit de 9.000 euros, que Jurado assumí.
La temporada no ha estat fàcil i l'ara exmandatari té una carta de l'advocat de la comunitat de Copropietaris de l'Estadi Balear -el president n'és Jeroni Petro- en la qual se li recorda que «tota la publicitat de l'estadi, com també l'explotació del bar, correspon a la Comunitat». Així mateix, se li exigeix que reintegri a aquesta «totes les quantitats cobrades durant aquest exercici en concepte de publicitat».
El dimissionari dóna a conèixer també l'escrit de l'advocat d'Eva Johanne Anderssen, esposa de l'expresident Miguel Àngel Gómez -amb qui Jurado ha estat enfrontat tota la temporada- i en el qual, amb data del 22 d'abril, es recorda a Pepín Jurado que l'Atlètic Balears té un deute a favor d'Anderssen de 155.097,05 euros. El text de l'advocat insta Jurado a satisfer l'import en un termini de 48 hores, assegurant que si no és així s'interposarà la corresponent demanda judicial.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.