Costa i Mantilla cauen en una jornada nefasta

També foren eliminats Feliciano, Robredo i Sánchez

TW
0

T.T.Hamburg.
Albert Costa i Fèlix Mantilla varen caure eliminats a la jornada d'ahir del Màsters Sèries d'Hamburg, que resultà nefasta pels interessos de l'«Armada» Espanyola. A més del lleidetà i el barceloní, varen caure eliminats Feliciano López, Tommy Robredo i David Sánchez.

D'aquesta forma, cap dels espanyols que optaven a entrar a vuitens de final aconseguí el seu objectiu -sense comptar el duel entre Moyà i Nadal-. La derrota més sonada fou la d'Albert Costa, que va salvar dues pilotes de partit davant el belga Olivier Rochus i al final va haver de cedir en el «tie-break». El resultat final fou 3-6, 6-3 i 7-6 (7-3). Costa va tenir molts problemes amb el seu trumell. De fet, el metge li va col·locar un embenatge mentre transcorria el tercer set. Tot i això, el català va donar molta guerra.

Fèlix Mantilla era un dels jugadors que afrontaven amb més moral aquest Màsters Sèries després d'imposar-se a Roma i renéixer com a tennista. Això no li va servir, però, per superar la segona ronda d'Hamburg. El seu botí fou el xilè Fernando González, al qual havia guanyat en dues ocasios, que s'imposà gràcies a la seva gran dreta. El resultat no deixa lloc a cap dubte: 6-2 i 6-1 per a González.

Mantilla duia una bona targeta de presentació per aquest partit, ja que venia de guanyar els darrers sis partits que havia disputat, però ahir no va tenir cap opció davant un rival que va tenir molt d'encert en els cops guanyadors. Tampoc no va ser el dia del català Tommy Robredo, que partia com a cap de sèrie número 14 i no va ser capaç de plantar cara a l'argentí Mariano Zabaleta. Per la seva banda, Feliciano López va caure contra el veterà jugador sud-africà Wayne Ferreira i David Sánchez contra l'argentí Gastón Gaudio.

Millor dia va tenir el brasiler Gustavo Kuerten. El triple campió de Ronald Garros s'acosta a la seva millor forma i, de ben segur, arribarà en un gran moment a la cita de París. Ahir demostrà la seva categoria davant el rus Nikolay Davydenko, guanyador del torneig d'Estoril, a qui es va imposar per 7-5 i 6-0.