Comença la cursa per la salvació

El Mallorca B rep el Mataró en el primer dels quatre partits decisius

TW
0


El Mallorca B no pot fallar en els dos propers compromisos a casa si no vol veure com se li posa molt costa amunt l'objectiu de salvar la categoria. Els vermellencs afronten avui (18 hores, Lluís Sitjar) contra el Mataró el primer d'aquests dos decisius partits. El segon serà diumenge davant el coer, l'Oriola.

Per sort, en l'anterior jornada, els equips que es troben per sobre del conjunt de Tomeu Llompart (Novelda, Hospitalet i Figueres) varen fallar i la derrota dels vermellencs al mini-estadi davant el Barcelona B (3-1) no ha fet gaire mal. La salvació continua estant ara a dos punts i la promoció per evitar el descens a Tercera a només un.

El Mataró arriba al Lluís Sitjar després d'assegurar-se bona part de la seva salvació en superar l'Oriola per 2-1 a la capital del Maresme. El conjunt català es troba ara cinc punts per sobre del Mallorca B, per la qual cosa ve amb l'obligació de treure, almanco, un empat de Palma.

El conjunt de Tomeu Llompart es presenta a aquest partit amb l'única baixa de Viale (a més d'Anatyoli i Paco Amate), que està recuperat, però encara no té ritme de competició, i segurament tornarà a alinear el mateix equip que va perdre a Barcelona, amb l'únic dubte de si tornarà a fer entrar en l'alineació Enric Pi i deixarà a la banqueta el lateral Tomeu Reynés.

D'aquesta forma, l'alineació podria ser la formada per Alberto a la porteria, Rafita i Reynés als laterals, Campos i Ramis com a centrals, Aguado al pivot, Elías i Toni González a les bandes, Raúl Martín a la mitja punta i José i Tuni en punta.

Després d'aquests dos decisius partits contra el Mataró i l'Oriola, el Mallorca afrontarà el darrer tram de la temporada, en el qual visitarà l'Alacant i rebrà a casa el Gavà, un dels rivals de la zona baixa. És molt probable que amb dues victòries en els quatre partits que falten (s'ha de destacar que tres són a casa), el Mallorca estigui definitivament salvat.