TW
0


Quan semblava que veia la llum al final del túnel, Miquel Àngel Nadal no es va poder reincorporar ahir als entrenaments de la primera plantilla del Mallorca, ja que durant el cap de setmana ha tornat a sentir molèsties a la zona afectada del genoll. Nadal ja va fer exercicis individuals durant la setmana passada a la gespa de Son Bibiloni, però era ahir quan havia de reprendre la feina al ritme dels seus companys. Ara, la seva situació torna a estar estancada i està pendent d'exploracions per conèixer l'abast d'aquestes molèsties que l'han tornat a allunyar de la feina normal.

El central manacorí està fora de l'equip des de fa gairebé dos mesos. Es va lesionar el dia abans del partit contra el Màlaga, poc després de fer aquell gran gol contra el Reial Madrid al partit d'anada dels quarts de final de la Copa del Rei, i encara no s'ha pogut reincorporar a l'equip. El cert és que la defensa el necessita més que mai, ja que Vicente i Niño tampoc no han pogut fer feina amb normalitat durant aquests darrers dies. De fet, Manzano va haver de recórrer novament a Poli per poder formar l'eix de la defensa contra l'Osasuna, en la qual va estar acompanyat per Lussenhoff.

L'altre defensa lesionat és Javier Olaizola, que continua de forma satisfactòria la seva recuperació del trencament del lligament creuat anterior de la cama esquerra. El jugador basc du tres mesos i mig de baixa i encara no ha botat a la gespa de la ciutat esportiva, però realitza exercicis individuals. Si continua de la mateixa manera la recuperació, Olaizola podria tornar a jugar al final d'aquesta temporada, tot i que en principi es va dir que es podria perdre tot el curs.