Paulo Futre, director esportiu de l'Atlètic de Madrid, anuncià ahir en el Vicente Calderón la seva partida del club, malgrat que deixà la porta oberta a un possible retorn en el futur. Futre anuncià que abandona la direcció esportiva i que també deixen el càrrec el seu adjunt, Vicente Montes; Abel Resino, secretari tècnic, i Manolo Sánchez, adjunt de l'exporter del conjunt madrileny.
«Quan vaig arribar a l'any 2000 estàvem més a prop de Segona Divisió B que de l'ascens. Me'n vaig amb la dignitat amb la qual vaig entrar. El meu gran objectiu era arribar a la Lliga de Campions. De tota manera no és un adéu, sinó un fins ara. Mai no diré adéu a aquest club», afirmà Futre. El ja exdirector esportiu confirmà que les diferències amb Jesús Gil, president del club, han estat només esportives.
«Aquest club no està per a polèmiques. Gil i jo ens duim molt bé i ens tenim molta estima, però també hi ha diferències professionals. Desig el millor al president i a la seva família. Ho he donat tot per aquest club i sé que tant el president com el seu fill Miguel Àngel valoren la meva feina».
L'exfutbolista portuguès es va adonar que no podia continuar al capdavant del seu càrrec, després de la reunió que mantingué al domicili del president el mes de gener. Gil havia criticat dies abans els futbolistes, que tot just havien caigut derrotats amb el Vila-real. «Alguns no mereixen cobrar i a qui no li agradi que es mori», arribà a dir Gil.
Futre, que té previst agafar-se un any sabàtic, agraí tant a l'afició com a tots els membres del club, a la directiva i als mitjans de comunicació, el tracte i l'estima que li han dispensat durant aquests dos anys i mig. Així mateix es referí a l'actual entrenador, Luis Aragonés. «D'Aragonés he après moltíssim. És el millor entrenador del món i pot oferir molt a aquest club. Hem aconseguit l'objectiu de consolidar el club a Primera Divisió i esper que continuï molts anys a l'Atlètic».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.