TW
0

Valldemossa-Cardassar (Carballal Vales), Felanitx-Alaró (Fullana Bordoy), Pil. La Soledat-Sa Vileta (García del Sol), Son Ferrer-Sant Jordi (Payeras Bover), At. Peguera-Murer (Benito García), Santa Eugènia-J. Bunyola (Sastre Gayà), Alcúdia-Petra (Bonnín Cifre) i S'Arracó-Campanet (Genestra Amengual).

Comitè
Baltasar Juan, jutge de disciplina esportiva, auxiliat per la seva secretària, Xisca Martorell, prengué les decisions següents: suspendre per un partit Rubén Gallego (Gènova), Axel Vizquete (Ferrioler) i David Prats (Sant Rafel), per joc dur; un partit a Juan Ferrer (Montuïri), Antonio Daroca (Eivissa), Antonio Martínez (Arenal), Antonio Martos (Penya Esportiva Santa Eulàlia) i Guillem Morell (Cardassar), per doble amonestació; un partit a Tomeu Verger (Montuïri), Manuel Ramos (Santa Ponça), Jaime Ramis (Binissalem), Lucas Pou i David García (UE Poblera), David Costa (Eivissa), Julián Calzada (Alaior), Rafel Torres (Santanyí), Jaime Ramis i Marcos Mendez (Constància), Monserrat Pascual (Cardassar), Francisco Maline (Santa Eulàlia) i Daniel Palau (Sant Rafel), per acumulació d'amonestacions; un partit a l'entrenador del Constància, Jaume Bauzà, per doble amonestació. A més, obrirà informació del partit Santa Eulàlia-Sant Rafel, suspenent cautelarment Juan Arribas (Sant Rafel); com a resultat de la informació del partit Peguera-Ferrioler, han suspès per quatre partits l'entrenador del Peguera, Francisco Svolssak, per insults a l'àrbitre; tres partits de suspensió a l'auxiliar de material del Peguera, Juan Miguel Pericàs, per agressió a un àrbitre assistent.

Comitè territorial
A Regional Preferent, sancionar amb un partit Juan Pérez (Alcúdia), Daniel Guerrero (Espanya), Miquel Llobera (UE Poblera), José Marro i Joan Lloret (Son Roca), per diverses causes. A Primera Regional, sis partits de suspensió a Bernat Quetglas (Barracar) per doble amonestació i insults a l'àrbitre; tres partits a Antonio Pérez (Escolar) per agressió amb penediment; tres mesos al jugador Juan Gil García (La Porciúncula) per empènyer l'àrbitre. A Segona Regional, dos partits a Miquel Amengual (Montuïri) per menysprear l'àrbitre. A Tercera Regional, dos partits al delegat de l'Artà, Jorge Caldenteny, per menysprear l'àrbitre.

Futbol base
A les deu d'avui dematí aixecaran vol Palma-Madrid-Oviedo les expedicions balears Sub 18 i Sub 16 que es desplacen a Gijón disposades a disputar la segona fase del Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques. Al capdavant de l'ambaixada balear hi figura el president de l'àrea esportiva, Manolo López Lacal, i els respectius entrenadors-seleccionadors, Pep Garrido i Miquel Bestard.