Buffon; Thuram, Montero, Ferrara, Zambrotta; Tacchinardi, Davids; Camoranesi, Nedved, Di Vaio; i Trezeguet.
Zalayeta entrà per Di Vaio, Pessotto per Camoranesi i Tudor per Tacchinardi.
Juanmi; Héctor, César, Naybet, Romero; Scaloni, Mauro Silva, Duscher, Fran; Diego Tristán i Makaay.
Valerón entrà per Tristán i Capdevila per Fran.
Anders Frisk (Suècia). Amonestà els locals Montero, Davids i Tacchinardi.
DEPORTIVO 2JUVENTUS DE TORÍ:DEPORTIVO DE LA CORUNYA:ÀRBITRE:GOLS:1-0: minut 12, Ferrara.1-1: minut 33, Tristán.1-2: minut 52, Makaay.2-2: minut 63, Trezeguet.3-2: minut 93, Tudor.
El Deportivo de la Corunya va dir adéu de manera anticipada a la Lliga de Campions després de la derrota encaixada ahir a Delle'Alpi davant de la Juventus de Torí (3-2), en un partit que arribà a dominar en la segona part. Però acabà cedint davant l'empenta i la força del conjunt italià.
Els gallecs arribaven a Torí amb la necessitat de puntuar si volien continuar vius a la màxima competició europea i les coses se'ls posaren ben cap amunt quan encara no s'havia complit el quart d'hora. El defensa Ciro Ferrara avançava els italians en el marcador en el minut 12 en una jugada a pilota aturada i el Depor rebia la primera poalada d'aigua freda.
Els gallecs, amb Tristán i Makaay en punta, aconseguien el domini del partit i s'acostaven amb perill a la porteria de Buffon, fins que veieren recompensat el seu esforç en el minut 33, quan Tristán empatava el matx després d'una gran passada de Makaay i tornava a ficar els d'Irureta en el joc i en la competició.
En la segona part, una genialitat de Makaay, que batia Buffon des de fora de l'àrea, col·locava els gallecs en els quarts de final, però la Juve s'enrabià i tornà a empatar en el minut 63 mitjançant Trezeguet, amb una jugada molt afortunada. Els italians tancaren el Depor a la seva àrea però sense resultat i, quan semblava que tot es decidiria a la darrera jornada, aparegué el central Tudor i va fer a bocins el somni corunyès des de fora de l'àrea.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.