GRUPOTEL. COM MURO: Coll (16), Tolo Oliver (2), Miquel Llompart (14), Víctor Fernández (13) i Esmorís (0) -cinc inicial- Garcia (3), Toni Jiménez (3), Carter (15) i Llobera (1).
UNIÓ BÀSQUET SABADELL: Castillo (6), Revilla (6), Berbois (15), Martínez (17) i Muñoz (7) -cinc inicial- Moreno (10), Foz (4), Rodríguez (2) i Galan (2).
ÀRBITRES: Gil i Plaza. Eliminaren el visitant Foz. Assenyalaren faltes tècniques els dos entrenadors i el local Miquel Llompart.
PARCIALS: 26-18, 37-36 (mitja part), 48-47 i 67-69 (final).
J.M. PERELLÓ. Muro.
El Grupotel.com es quedà amb la mel als llavis i va perdre un partit, davant el Sabadell, que hauria d'haver acabat guanyant. L'entrega dels jugadors de Toni Forteza va ser total però al final un petit lapsus afegit a diverses decisions arbitrals i a la gran actuació del visitant David Berbois, condemnaren el cinc murer.
El partit començà a un nivell altíssim. El Sabadell mostrà molta força com també una gran efectivitat en el llançament exterior però els homes de Toni Forteza no es deixaren sorprendre i varen saber contrarestar el bon inici dels catalans. Els col·legiats sancionaren amb una falta tècnica l'entrenador visitant, demostrant ja des del primer moment que anaven a ser els protagonistes del matx.
El Grupotel demostrà que confiava en les seves possibilitats i que la victòria de la passada jornada li havia donat ales, acabant el primer quart amb una còmoda renda en l'electrònic (26-18). El Sabadell va saber contrarestar aquest avantatge en el segon període i en tan sols tres minuts feia un parcial de 3-11 que els situava empatats. El Muro no jugava gens malament però no tenia punteria i al final pogueren anar-se'n al descans amb una justa diferència (37-36).
A la represa, aparegueren els primers problemes pels mallorquins, que no aconseguiren fer els seus primers punts fins el minut cinc. No obstant això, el Sabadell no aconseguia marxar-se i els murers acabaven encarant el darrer període amb un punt d'avantatge. El Muro començà controlant el darrer període però Berbois es posà els galons i decantà la balança a favor dels visitants.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.