El Betis arriba necessitat a Son Moix

Víctor Fernández diu que l'equip ha de menester amb urgència un triomf però no es fia del Mallorca

TW
0

L'entrenador del Betis, Víctor Fernández, va admetre ahir que el del diumenge davant el Mallorca és un partit en el qual el conjunt verd-i-blanc té «la necessitat de guanyar per continuar caminant en el terreny de les certeses i no moure's en el dels dubtes després dels darrers resultats». «Necessitam guanyar, perquè després dels últims partits, per a un equip que ha fet tant esforç i ha obtingut tan poca o cap recompensa, és bo obtenir el triomf i que no es vegi debilitat en l'ànim i, a més, la classificació així ho exigeix en aquests moments», va ressaltar.

El davanter Daniel Martín Dani ha causat baixa finalment a la llista de convocats del Reial Betis, ja que el sevillà pateix un grip. Dani, que havia reaparegut fa poques setmanes als equips bètics després d'un període de deu mesos de baixa per una greu lesió de genoll, s'ha quedat fora de la llista de convocats que ha facilitat el tècnic Víctor Fernández.

A l'hora d'analitzar el Mallorca, Víctor va precisar que un és un «rival que s'ha mostrat irregular als darrers partits de Lliga, però que ha tingut un resultat bo a la Copa i és un gran èxit assolir una final, que li haurà donat més forces en el pla anímic».

Així mateix, va posar en relleu que l'onze entrenador per Gregorio Manzano «té molt ritme, molta capacitat física, i és un equip ràpid. Malgrat el fet que ha sofert gran irregularitat és semblant a nosaltres, perquè també ha tingut moltes lesions en els llocs claus d'un equip, que són els centrals. Un equip que perd Nadal, Olaizola, Lussenhof ho ha d'acusar», va assenyalar. D'aquesta manera, Fernández va deixar clar que no es fia dels balears.

«Pel fet que juguen com a local imagín que serà un equip molt perillós, però nosaltres sortirem amb aquest afany i aquest desig de victòria i tant de bo que siguem capaços d'aconseguir-ho. Jo no sé si ells estan en el seu millor moment, però continua tenint jugadors desequilibrants com Etoo, Ibagaza, Pandiani i crec que acabarà bé a la taula.

Però l'aragonès va incidir especialment que els seus pupils han de ser capaços de modificar la vulnerabilitat defensiva que arrosseguen en les darreres jornades, que es veu agreujada per la incapacitat davant del marc contrari. «Serà molt important que no ens facin gol, fer-nos molt forts en defensa i, a partir d'aquí, intentar retrobar amb el camí del gol», va reconèixer. Potser per aquesta raó unida a la derrota de la passada jornada davant de l'etern rival, Víctor Fernández assumeix que el de Son Moix serà, potser, el matx en el qual el Betis estarà més pressionat per dur-se'n un resultat favorable.

«És possible, però tant de bo que sigui una pressió positiva que ens permeti mostrar tot el futbol que portam dins, que siguem capaços d'aprofitar-nos d'uns errors del rival i que ell no s'aprofiti dels nostres. És possible que pels últims partits aquesta necessitat de guanyar augmenti», va reconèixer.