Un poc més de 2.500 entrades s'han venut ja aquests dies a les taquilles de l'estadi de Son Moix, 2.500 que, segons calculen des del club mateix, es poden convertir gairebé en quatre mil abans que avui vespre, a les 21.30 hores, el Reial Mallorca i el Deportivo surtin a la gespa de l'estadi vermellenc per guanyar el bitllet cap a la final.
«La venda d'entrades va a bon ritme», asseguraven ahir des del club mallorquinista, alhora que sospiraven perquè els devuit mil socis que ara com ara té l'entitat facin ús del seu carnet i ocupin els seus seients a la graderia: «No podem saber mai si vindran o no, però esperam que treguin tot el seu mallorquinisme de dins i s'estimin més veure el partit en directe i no des de casa seva», explicaven.
I és que són molts els factors que dificulten l'afluència de gent al camp: l'hora intempestiva a la qual es disputa el partit i, a més, en dimecres; el fet de ser el partit ofert per Televisió Espanyola i per les autonòmiques, com també el fred que aquest hivern castiga Mallorca.
Raons de pes a les quals s'afegeix la llunyania en què ara queda aquell 0-3 que incomprensiblement i injustament es va transformar en un 2-3 durant els darrers minuts. La ràbia i la impotència que en aquell moment sentiren els aficionats mallorquinistes hauria assegurat el ple a Son Moix si el partit s'hagués disputat just la setmana següent.
No obstant això, tot apunta que, si bé no es podrà repetir el ple històric amb què es va rebre el Reial Madrid, sí que es pot presagiar veure unes grades gairebé plenes i, això sí, amb els fons estibats, després d'haver-se penjat ja el cartell «d'exhaurides» en aquesta zona.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.