L'entrenador del Deportivo, Javier Irureta, confessà ahir minuts abans de partir cap a Mallorca, on avui el conjunt gallec s'enfrontarà al balear a la tornada de les semifinals de la Copa del Rei, que mantenir l'equilibri i encertar en les accions ofensives són les claus per remuntar l'eliminatòria. «Avui la primera condició és no perdre l'equilibri, l'ordre; i la segona, saber que podem fer gol, tenint present, per exemple, que en el partit d'anada en cinc minuts aconseguírem dos gols. És a dir, mantenir l'ordre i encertar en les accions d'atac que facem», assenyalà.
El tècnic blanc-i-blau es mostrà optimista per aconseguir la classificació per a la final pel bon moment que passa ara el conjunt corunyès, que ha guanyat els tres darrers partits disputats lluny de Riazor i que acumula tretze punts sobre quinze possibles a la segona volta de la Lliga, per davant de tots els seus rivals.
«És evident que les dades, el joc i la classificació deixen clar un bon moment. Anam per amunt. Som l'equip que des de l'inici de la segona volta hem obtingut més punts», indicà. «L'esperança que tinc és que fora de casa ens mostram bastant sobris», digué. I afirmà que el més important és que a Mallorca, sobre el terreny de joc, l'equip «faci valer aquest tipus de joc i l'estat de forma en el qual ara es troba», malgrat que és conscient que es tracta de «tornejos distints».
A la Copa «hi ha hagut un partit abans, però és un resultat que pot ser superat si ens atenem als darrers resultats, però cada partit és una història diferent», explicà el tècnic basc. Així mateix assegurà que té l'«esperança de classificar-se», malgrat que reconegué que «serà molt dur». I finalitzà dient: «Ho intentarem perquè la Copa del Rei és molt maca i ens agradaria estar per segon any consecutiu en una final, però evidentment tot passa perquè siguem capaços de jugar a l'estadi de Son Moix fent valer un poc les nostres virtuts de velocitat i encert de cara a gol».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.