Pandiani (segon per l'esquerra) serà l'home més avançat del Mallorca i la primera amenaça per al Celta.

TW
0


El Reial Mallorca s'ha exigit un canvi de cara a la Lliga i vol fer la primera passa avui a Son Moix (17 hores/PPV) davant el Celta de Vigo. Gregorio Manzano pretén que no «volin» més punts de Palma i ha donat consignes als seus homes perquè en aquesta segona volta de la competició assegurin els partits que disputen davant la seva afició. I és que el Mallorca ha estat el tercer pitjor equip de la categoria a casa i de Son Moix els rivals ja se n'han enduit 16 punts. Per al partit d'avui, el tècnic de Bailén podrà comptar finalment amb el porter Leo Franco i els migcampistes Ibagaza i Lozano, que arrossegaven molèsties des del darrer partit, dimecres passat a Riazor, però no amb el defensa Fernando Niño, que no ha pogut entrar en la convocatòria perquè no s'ha recuperat a temps dels problemes físics que arrossega des de fa unes setmanes.

D'aquesta manera, és pràcticament segur que Manzano repetirà l'onze que dimecres derrotà brillantment el Deportivo de la Corunya a Riazor en l'anada de les semifinals de la Copa del Rei: Leo Franco sota els pals, Cortés, Lussenhoff, Poli i Miquel Soler, a la defensa; Novo, Lozano, Ibagaza i Riera, en el mig del camp, i Etoo i Pandiani, a la davantera. La llista de convocats, facilitada ahir dematí després de l'entrenament que realitzà l'equip a Son Moix, la completen el porter Miki, Àngel, Marcos, Carlos, Paco Soler, Robles i «Turu» Flores, que torna a una convocatòria.

Per la seva banda, el Celta de Vigo -sisè a la Lliga-, no ha trobat encara el punt de joc des de l'any passat, malgrat la seva victòria davant el Barça fa dues setmanes, i el seu tècnic, Miguel Àngel Lotina, inclourà variants al sistema habitual de joc amb l'objectiu de reprendre la confiança de l'equip. A tot això l'ha ajudat la recuperació d'algun dels futbolistes importants de l'equip, com el central Sergio, el lateral Sylvinho o el migcampista Mostovoi, que ja amb més ritme de joc serà titular per primer cop des de la seva darrera lesió, a finals de novembre. La presumible tàctica de tres centrals apunta que Miguel Àngel Lotina prescindirà d'un dels pivots o d'un jugador de banda i també de la posició avançada de Catanha.