Open d'Austràlia Costa-Mantilla, duel pels vuitens
Feliciano López, Beto Martín i Fernando Vicente es classificaren per a la tercera ronda
Melbourne17/01/03 0:00
El partit d'avui entre Albert Costa i Fèlix Mantilla centra l'interès de la participació de l'«Armada» en la cinquena jornada de l'Open australià. Juan Carlos Ferrero lluitarà amb el francés Fabrice Santoro. El tennis espanyol s'assegurarà avui almenys un representant en la fase de vuitens de final, que sortirà del duel entre Mantilla i el darrer guanyador de Roland Garros.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.