El Mallorca vol canviar el rumb a Vallecas

Manzano torna a Madrid amb un conjunt obligat a guanyar per oblidar les darreres quatre derrotes

Gregorio Manzano ha demanat màxima concentració als seus homes per tal de no encaixar tants gols com les darreres jornades.

TW
0

El Reial Mallorca s'enfronta avui al Rayo Vallecano (17.00 hores/PPV) amb l'obligació de guanyar els tres punts que hi haurà en joc al Teresa Rivero si no vol precipitar-se al buit i perdre tota opció a Europa. Els homes de Gregorio Manzano no han sumat cap punt dels darrers dotze, fent obvi així el mal moment que travessa l'equip des que va perdre, per lesió, dos dels seus defenses titulars: David Cortés i Javier Olaizola. Precisament la baixa del primer propicià l'únic fitxatge d'hivern del Mallorca, que es féu amb els serveis d'un Àngel que encetà l'any com a titular davant del Sevilla, però que segurament avui veurà començar el partit des de la banqueta.

Pel que fa al basc, Manzano no ha trobat encara el seu «home ideal» per suplir el capità mallorquinista, alternant en la posició de central Fernando Niño i Federico Lussenhoff. En un principi l'argentí es perfilava com a titular indiscutible una vegada recuperat de la seva lesió, però la mala actuació que tingué diumenge contra el conjunt de Joaquin Caparrós fan presagiar que el tècnic el condemnarà a la suplència.

Pel que fa a l'atac, Manzano recupera Àlvaro Novo, que ja ha complert la seva sanció per l'agressió a Thiago Motta, però no així Samuel Etoo, a qui encara li resten dos partits de suspensió per agredir, també, al davanter brasiler del Barça. Així, Pandiani tornarà a jugar tot sol al davant, amb Ibagaza a la mitja punta, mentre que al mig del camp Marcos i Lozano formaran el doble pivot, amb Novo i Riera per les bandes. Quant al Rayo Vallecano, els de Fernando Vázquez afronten el partit amb una càrrega extra d'il·lusió després de guanyar l'Osasuna, i disposats a regalar una victòria a la seva afició, qui només els ha vist sumar nou dels 24 punts disputats al Teresa Rivero. El tècnic gallec, un vell conegut pels mallorquinistes, ha recuperat finalment Victor Onopko, que era dubte per una contractura, per aquest partit. No obstant això, segurament Fernando Vázquez no inclourà el migcampista rus a l'onze inicial, reiterant la seva confiança en Helder, que ja jugà contra l'Osasuna.