TW
0

Baltasar Juan, jutge de disciplina esportiva, auxiliat per la seva secretària Xisca Martorell, prengueren les següents decisions: Suspendre per dos partits Jaume Pomar (Manacor) per joc dur i acumulació d'amonestacions. Un partit a David Costa (Eivissa) per doble amonestació. Un partit a Jesús Palomo (Santa Ponça) per comportament agressiu. Un partit al jugador del mateix club, Ramon Herrero, per joc dur considerant que és reincident. Un partit a Francisco Pérez (Platges de Calvià) per fer travelar un contrari. Un partit a Guillem Sastre (Arenal), José García Romero i Paco Pérez (Atlètic Balears), Guillem Ferrer (Constància), José Luis Velázquez (Santa Eulàlia), Luis Rius (Sant Rafel), Joan Seguí i Benjamí Dura (Sporting Maonès), Manolo Moyà i Julián Sansó (Vilafranca), Juan Carlos Pozo (Ferrioler) i Francisco Garrido (Peguera) per acumulació d'amonestacions. Suspendre per un mes l'auxiliar de material del Peguera Joan Pericàs per menysprear l'àrbitre.

Provisionalitat
Santos García, lateral titular del Gènova, es farà càrrec de manera provisional de l'equip en el partit que el proper cap de setmana disputarà a Santa Ponça contra el conjunt titular. Segons ens va manifestar el totterreny del club de es Garroveral Joan Aloy s'està en contacte amb alguns entrenadors per substituir Bernat Ballester, que de manera voluntària va presentar la seva dimissió. Res de destitució.

Detalls blanc-i-blaus
Estam en condicions de manifestar que fins ahir a les sis de l'horabaixa la secretària del club de l'Estadi Balear no havia rebut cap cridada ni presència personal dels jugadors Garrido i Bermúdez. Pel que fa al davanter, un bergant de devuit anys que procedent del Cide va ingressar a l'Atlètic, quasi amb total seguretat anirà en qualitat de cedit al Collera fins a final de temporada. Quant al porter, ell i el seu progenitor decidiran el que estimin convenient.

Reforços
No es dóna per perdut el conjunt més que modest del Sant Rafel en aquesta primera temporada de militar a Tercera Divisió. El tècnic Pep Arabí, en vistes a la definitiva segona volta, ha aconseguit, encara que sigui en pla de prova, la incorporació de dos jugadors procedents de la regió de Llevant. Pinto i Calzada són els llinatges dels futbolites que ja entrenen amb la plantilla.

Tones d'il·lusió
Si hi ha alguna manera de definir el moment actual esportiu que gaudeixen els dos germans Rafel i Tomàs Jordà Siquier seria amb la paraula il·lusió. Una il·lusió desmesurada com deixen patent defensant els colors futbolístics dels equips base del Sineu, concretament del conjunt cadet de segon any i de l'equip aleví de futbol 7, respectivament. Modèlics estudiants que proporcionen suficient satisfacció als seus progenitors, el venturós matrimoni format per Jordà-Siquier, com igualment als seus entrenadors i als directius de l'entitat, orgullosos de poder comptar amb els equips base del club amb tan entusiastes efectius, que si bé són nascuts a Maria de la Salut no per això deixen de sentir-se sineuers de pro. Ni que dir que els desitjam tota la sort del món, tant en la seva vida particular com igualment en l'esportiva.