Anoeta: «Final del calvari». Aquesta és la primera acepcció de l'estadi donostiarra al diccionari particular de Federico Lussenhoff. L'argentí jugà els 90 minuts contra la R. Societat i ahir arribava a Palma amb la resta de l'expedició molt feliç, encara que contrariat pel resultat.
EColo sortí d'Anoeta amb una barreja de sensacions (satisfacció per la reaparició i ràbia per la derrota), però amb una lectura positiva dels esdeveniments. El Mallorca havia perdut però havia fet mèrits per molt més: «Vàrem tenir grans ocasions com per haver-nos endut alguna cosa més d'Anoeta, però els resultats que no hem pogut aconseguir, acabaran arribant», digué Lussenhoff.
L'argentí explicà a la seva arribada a l'aeroport de Son Sant Joan la seva pel·lícula dels fets en poques paraules: «El resultat no va ser el que cercàvem, però crec que el Mallorca sempre va donar la cara, va cercar guanyar un partit difícil, el vàrem tenir ben encaminat i lamentablement en uns pocs minuts s'escapà».
EColorado no va oblidar tampoc la gent que ha estat ajudant-lo a superar la lesió durant els darrers quatre mesos: «Després d'una feina de molts mesos tractant de rehabilitar-me, em sent molt bé sobre el camp amb els companys. Això demostra que ha donat resultat tot el que hem treballat amb el cos mèdic». «Per aquest cantó estic molt satisfet», explicà el jugador, «però per l'altre -els resultats de l'equip-, s'ha d'esperar, passar la setmana i intentar treure el partit de dissabte endavant».
Una altra de les sensacions que va tenir Lussenhoff sobre la gespa d'Anoeta va ser l'inevitable cansament a la segona part. És lògic que un jugador que fa quatre mesos que no disputa un partit de màxima competició noti la falta de ritme físic, però eColo s'ho pren amb molta paciència. «En el segon temps ja vaig sentir que les forces eren inferiors a les del primer temps», assegurà l'argentí, «però a mesura que vagin passant els entrenaments, que estigui més ficat en el grup, aniré agafant el ritme necessari per estar al mateix nivell que els companys», afegí.
El proper rival és el Barcelona (dissabte, 21:30, Son Moix), un club gran en hores baixes. La derrota contra el Sevilla ha deixat els de Van Gaal molt tocats i a la capital catalana només es parla de la necessitat que Gaspart dimiteixi. Lussenhoff no es va voler mullar sobre el tema i es limità a dir: «Ells tenen una situació compromesa, però nosaltres pensam només en el Mallorca, en realitzar una molt bona setmana d'entrenaments i dissabte realitzar un gran partit i treure un resultat positiu».
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.