Serra Ferrer agafà les regnes de la Selecció Balear

Francesc Antich i Antoni Borràs presentaren ahir el pobler com a màxim responsable tècnic

Borràs, Antich i Serra faran tot el possible perquè el partit de la selecció balear sigui un èxit. | JAUME MOREY.

TW
0

Serra Ferrer ja mana a la selecció balear, que debutarà el dia 28 de desembre a Son Moix davant Malta. El president del Govern, Francesc Antich, i el president de la Federació Balear de Futbol, Antoni Borràs del Barrio, presentaren ahir Llorenç Serra Ferrer com a nou seleccionador.

Francesc Antich recordà que la selecció balear ha de servir per fer país, per cohesionar la societat, per il·lusionar la ciutadania. «Ja sabíem que no era fàcil. Des del Govern creim que la selecció balear ajudarà a construir aquest país, a donar cohesió a la ciutadania... Hi ha una sèrie de símbols, com ara la selecció, que ajuden a crear il·lusió a la gent... Pensam que la selecció és una manera de demostrar que les Illes Balears som un poble unit i cohesionat. Estic molt satisfet se ser avui aquí, en la presentació de Llorenç Serra Ferrer com a seleccionador...», va explicar Antich.

D'altra banda, en demanar-li si el partit de la selecció tindrà continuïtat, Antich fou clar i contundent assegurant que aquesta és la intenció de tots els implicats. «Fa tres anys que em demanen quan serà el primer partit.. Esperam que després del primer n'hi hagi un de segon i un de tercer... És la il·lusió del Govern, de la Federació, de Serra Ferrer, de tots... Intentarem que això no sigui flor d'un dia», assegurà.

Antich, així mateix, va explicar que el Govern pretén que el partit sigui de tots. «Volem que sigui una festa de l'esport... S'hi convidarà, evidentment, tots els esportistes d'elit. A més, hi volem implicar batles i clubs... Avui, algun batle ja deia que estava disposat a posar un autobús perquè hi vagi gent... No és un partit del Govern, sinó que es tracta del partit de les Illes Balears», manifestà.

Respecte del preu de les entrades, el presidents assegurà que serà simbòlic i que la recaptació serà per a l'Associació d'Esclerosi Múltiple. «S'ha pensat posar un preu simbòlic i el que es recapti serà per a l'Associació d'Esclerosi Múltiple», conclogué.