Manacor surt al carrer i celebra la victòria d'Elena

Més d'un mil.lenar de veïns ompliren la plaça de l'Ajuntament per veure d'aprop la campiona

TW
0


Manacor va voler estar a l'alçada de la proesa portada a terme per una de les seves filles, la campiona del món de gimnàstica artística Elena Gómez, i omplí a vessar els carrers de la localitat per veure d'aprop la campiona i celebrar amb ella el títol mundial conquerit a Hongria la setmana passada.

El consistori manacorí, en previsió del bany de multituts que tindria Elena durant tota la jornada, preparà una gran festa de rebuda a la Plaça de sa Bassa. Des de les cinc del capvespre els manacorins anaren desfilant pels carrers pròxims a l'ajuntament i esperaren l'arribada de la gimnasta, que ho va fer a bord d'un cotxe sense capota.

Ben igual que el vespre anterior a Son Sant Joan quan arribà procedent de Madrid, Elena Gómez traspuà alegria, bon humor i satisfacció amb tots els que varen voler compartir amb ella aquests moments històrics. Tot i el cansament acumulat des que es proclamà campiona del món, ja que no ha aturat d'assistir a diferents actes, la jove esportista no aturà de signar autògrafs i de donar besades, especialment als aficionats més petits, que l'aclamaren i felicitaren fins que s'introduí a l'edifici de l'ajuntament.

Abans que arribàs, una pantalla gegant oferia les millors imatges de la seva actuació al Campionat del Món celebrat la setmana passada a Debrecen. Molts dels manacorins congregats en el centre neuràlgic de la localitat llevantina no perdien detall dels moviments de Gómez i apreciaven la perfecció de l'exercici que li donà l'or. A la façana del consistori, una pancarta que deia «Manacor està amb tú. Enhorabona campiona!». Una merescuda festa per Elena Gómez.