TW
0

Josep Ramis, cap de comunicació de El Corte Inglés, i Nicolau Tous, director de l'hipòdrom de Son Pardo, presentaren ahir una nova edició del clàssic Critèrium dels 4 Anys. El Critèrium, que es disputarà sobre 2.200 metres, tindrà lloc diumenge a les 16.45 hores i comptarà amb la participació de dotze exemplars: Fisic d'Ogenia, Fine Tyreti, Fliper Star, Follow Me, Foc des Bosc, Fernandito, Filet de Tito, Faras SB, Fric des Bosc, Fabio Mar, Faraon Prim i Florestan Blay.

La correguda repartirà un total de 1.800 euros en premis, dels quals 900 seran pel guanyador. En tot cas, el vencedor del Criterium dels 4 Anys El Corte Inglés tindrà una prima de 3.000 euros si aconsegueix superar el rècord de la prova, que està en possessió de Classical Action des de l'any 99 amb un temps d'1.18.0. Josep Ramis es mostrà especialment satisfet de poder col·laborar amb el trot i recordà que el Criterium dels 4 Anys és un dels primers esdeveniments que El Corte Inglés es decidí a patrocinar just instal·lar-se a Palma.

«Per nosaltres, el Critèrium dels 4 Anys té un valor sentimental afegit, ja que és una de les primeres activitats que patrocinà El Corte Inglés just d'arribar a Palma. És també un pronunciament de suport clar i decidit a activitats esportives molt arrelades a Mallorca... Set anys després presentam una nova edició del Critèrium... Pretenem que sigui una gran prova i per això donam un premi suplementari de tres mil euros al guanyador, sempre que aconsegueixi superar el rècord», explicà Ramis. Així mateix, reiterà el compromís de El Corte Inglés amb el món del trot i assegurà que es mantindrà el suport al Critèrium dels 4 Anys l'any que ve.

D'altra banda, el director de Son Pardo Nicolau Tous agraí en nom del Consell de Mallorca el patrocini de El Corte Inglés. «És un orgull poder comptar amb el patrocini de El Corte Inglés. Esportivament, l'èxit està assegurat, ja que es tracta d'una prova clàssica en el calendari», manifestà Tous.