Pandiani i Etoo només pensen a guanyar

Els davanters titulars del Mallorca no es preocupen per convertir-se en màxims golejadors de l'equip

TW
0

La davantera del Mallorca enguany té dos noms per sobre de la resta: Etoo i Pandiani. Manzano no va discutir l'uruguaià després de sis partits sense marcar i aquest va respondre amb un «hat-trick» a Valladolid. Etoo ja ha fet dos gols, tot i que va estar quatre jornades sancionat. Cap dels dos, però donen importància a convertir-se en el màxim golejador de l'equip. «'Pandia' marcarà diumenge... i si són tres, millor. No m'importa ser el màxim golejador, l'únic important és sumar tres punts més», comentava ahir Etoo, mentre que Pandiani deia: «Tant de bo pugui compartir els meus gols amb l'afició de Son Moix, però si marca Samuel no tinc cap problema perquè és molt positiu per l'equip».

Etoo no està gens confiat amb la vista de l'Alabès, tot i que el conjunt vitorià és el més golejat de Primera Divisió amb 18 gols encaixats. «A veure si ara arriba aquí l'equip menys golejat i ens clava quatre gols i no n'encaixa cap... això ho haurem de parlar després del partit», afirmà el davanter. Pandiani coincidí amb el seu company a la darrera línia en assegurar que hi ha molt de respecte pel rival de diumenge: «És cert que han encaixat 18 gols, però nosaltres també en vàrem encaixar 9 en només tres jornades i al final l'equip acabà estabilitzant-se. A ells els acabarà passant el mateix i esper que no sigui precisament contra nosaltres».

Per la seva banda, el camerunès comentà la notícia destapada a Diari de Balears sobre el préstec de Tolo Cursach, que implica directament el jugador en cas de ser traspassat. Etoo es va desmarcar del tema amb aquestes paraules: «Jo només som un empleat del club. Ningú em va cridar en cap moment per demanar-me opinió, per tant, heu de preguntar al president». De totes maneres, Etoo no creu que els problemes econòmics del Reial Mallorca afectin decisivament el futur del club. «És possible que hi hagi dificultats al club, però això passa en totes les empreses, i punt», explicà.