La Salle
Tal com vàrem avançar a la nostra edició d'ahir divendres, després d'haver transcorregut una dècada, novament la SE La Salle té l'honor de poder col·laborar amb la Federació Espanyola en haver estat preseleccionat en categoria Sub 16 el jugador Francisco Jiménez Forteza Xisco, que als propers dies de final de mes haurà de desplaçar-se a Madrid per tal de realitzar unes sessions de preparació. Ni s'ha de dir que tota la família futbolística lasaliana, que presideix Joan Lluís Vives, gaudeix d'enorme satisfacció. Convocatòria a la qual també hi són els jugadors del Reial Mallorca Carlos Carmona, Ignaci Martínez i Víctor Trigoso.
Es Porrassar
Serà demà diumenge quan a l'històric recinte des Porrassar, unes instal·lacions de les més fredoleres de Mallorca, es vestiran de gala amb ocasió de la inauguració oficial d'una sèrie de millores que han convertit les esmentades instal·lacions en unes de les més còmodes de l'Illa. Des de la implantació de gespa artificial fins a la remodelació dels vestidors i la pista de tennis, tot contribuirà perquè la matinal sigui del tot inoblidable per la legió d'aficionats que de bon segur omplirana a vessar el recinte, com igualment les màximes autoritats socials i esportives. A partir de les 10.30 hores, portes obertes on els aficionats podran contemplar la modernització a què ens hem referit pot culminar la matinal amb un comprometedor partit de Regional Preferent entre l'Algaida i l'Esporles.
Divisió d'Honor
A les onze del matí de diumenge començarà el partit entre l'Atlètic Balears i la UE Lleida.
Jonhatan Pujibert
Nom propi i llinatge del flamant jugador que el proper dilluns arribarà a la nostra ciutat disposat a incorporar-se a la disciplina de l'Atlètic Balears. Al llarg d'ahir dematí tinguérem ocasió de mantenir amena conversació telefònica, mitjançant el mòbil corresponent, amb l'esmentat jugador. Un bergant que pesa seixanta-vuit quilos i fa un metre setanta d'alçada. Milita actualment en el Poble Sec de Primera Catalana (una espècie de Tercera Divisió balear) i amb cinc partits que ja s'han disputat, ja ha aconseguit marcar quatre gols. Futbolísticament se'l coneix com a Puchi, mentre que el currículum des que es va iniciar, des de ben jovenet (actualment té denou anys), passa per defensar els colors del Trajana, Sant Gabriel, Espanyol, Ferran Martorell, Júpiter i Damm, fins a ingressar en el Poble Sec, club en el qual milita en l'actualitat. Fa tres temporades va competir en el camp del Ferrioler contra les seleccions de Balears i Madrid formant part de la selecció catalana de futbol en el Campionat d'Espanya de seleccions autonòmiques Sub 15. Quan complí l'edat reglamentària (sub 17) igualment va defensar els colors de la selecció catalana. Petit avanç de les característiques d'aquest nou jugador que dilluns de bon matí arribarà a la nostra ciutat.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.