El Grupotel.com adreça el rumb

Els de Pere Andreu frenen l'Alella Parxet i aturen el goteig de derrotes

TW
0
MURO 73
A. PARXET 63

GRUPOTEL MURO: Toni Jiménez (11), Tolo Oliver (5), Llobera (0), Víctor Fernández (4), Pablo Esmorís (4),- cinc inicial,Jesús García (10), Guillem Coll (4), Corbacho (4), Tolo Martorell (2), Miquel Llompart (16) i Kiko Ramón (13).
22 de 37 en tirs de dos punts, 7 de 22 en tirs de tres punts, 8 de deu en tirs lliures. 32 rebots (27 en defensa i 5 en atac). 25 faltes personals.
ALELLA PARXET: Francesc Tugas (15), Cervera (0), Linares (5), Vico (2), Gil (23),cinc inicial,- Toni Garzón (3), Costa (1), Joan (9), Cairó (2), Jordi Godia (3) i Sant Suso (0).
17 de 29 en tirs de dos punts, 5 de 20 en tirs de tres punts, 14 de 23 en tirs lliures. 16 rebots (14 en defensa i 2 en atac). 18 faltes personals.
ÀRBITRE: Enfedaque i López. Expulsaren per cinc faltes personals Tolo Martorell (Grupotel.com). A més, sancionaren amb falta tècnica Guillem Coll i el tècnic visitant.
PARCIALS: 24-14; 47-29 (descans) 62-53; 73-63 (final).

El Grupotel.com va tornar a connectar-se. Tres derrotes després, l'esquadra de Muro aguardà el seu encreuament amb el fràgil Alella Parxet per redimir-se. Necessitava el grup de Pere Andreu Cortès abraçar-se de nou amb el triomf perquè massa coses començaven a estar sota sospita. Sota la capa de humilitat que sempre ha ofert el Muro s'amaga també una poc dissimulada ambició per aconseguir coses importants.

Durant vint minuts, els dos primers quarts, la resposta de l'equip fou òptima, però la seva falta de consistència acabà escampant alguns interrogants. De fet, el Grupotel.com aconseguí que el seu rival firmàs l'acta de defunció amb una rapidesa extrema (47-29 al descans).