La Complutense i el Drac Inca estan obligats a vèncer avui

TW
0

El Drac Inca es desplaça a la capital de l'Estat, on, en el poliesportiu El Torreón, a les 20 hores, l'espera la Universitat Complutense, un conjunt filial de l'Estudiantes i entrenat per un exentrenador de l'equip de l'ACB Miguel Àngel Martín. Els àrbitres prevists són Sacristán i Verano. Els inquers han perdut els cinc partits disputats, tres d'ells en el Palau d'Esports. Una altra derrota seria catastròfica per mantenir l'objectiu de disputar enguany els «play-off» d'ascens. En el darrer partit, contra el Baloncesto Gijón, demostrà el pívot nord"americà Willie Earl «Rocky» Walls que pot ser útil a l'equip. Tot el contrari que el base català Josep Perich que avui tindrà probablement una darrera oportunitat.

La recuperació de Berto Alzamora, que ja pogué jugar contra el cinc del Gijón, pot donar ales al conjunt del Raiguer, com també les actuacions dels dos argentins Tuky Bulfoni i Leo Gutiérrez. Aquest tres, junt amb el pívot nord"americà i Miki López, seran els homes base de José Àngel Samaniego, sense oblidar el pívot Txomin López que, fins ara, ha mantingut unes actuacións regulars. Els madrilenys han sumat només una victòria en els cinc partits disputats i tampoc es poden permetre encaixar una altra derrota que deixaria l'equip enfonsat en la coa. La banqueta compta amb jugadors joves, exceptuant l'aler Joe Alonso i el pívot Arranz.

Parell al Drac Inca la Complutense han perdut tres dels quatre partits en els darrers minuts. Jaime Peterson és el màxim anotador i rebotador del cinc madrileny, amb 77 punts i 59 rebots, seguit de Ivan Humanes i Joe Alonso, amb 66 i 63, respectivament. Dos equips amb l'aigua fins el coll s'enfronten avui vespre i només val la victòria en el Torreón.