Cipollini: «L'equip ha estat perfecte»

El millor esprintador del món dedicà el triomf als seus companys

TW
0

L'italià Mario Cipollini celebrà ahir a Múrcia el seu primer triomf d'etapa en una Vuelta a Espanya als seus 35 anys i tretze com a professional i fou clar quan manifestà: «A la Vuelta vinc amb menys tensió que al Tour o al Giro i enguany ens serveix com a preparació del Mundial de Zolder, el meu gran objectiu ara per ara».

El líder de l'Acqua e Sapone, que es va retirar del ciclisme professional al juliol per tornar tres mesos després, volgué dedicar la seva victòria d'ahir als «que m'han donat suport en tot moment fora o dins d'aquest esport, i per suposat i per damunt de tot als meus companys».

El que és considerat com el millor esprintador del món, amb 177 triomfs en la seva carrera, i que sempre és notícia damunt o sense bicicleta (li diuen «Il bello» pel seu èxit amb les dones i el diumenge li va caure una multa per lluir una samarreta sense mànigues), afegí que el seu triomf a Múrcia té una vàlua especial perquè: «mai no se m'ha donat bé la Vuelta i sempre ha estat molt complicat guanyar aquí. És per això que estic molt content de sumar al meu palmarès aquesta etapa perquè no hem quedava molt temps per aconseguir-ho».