Etoo pateix una lleu distensió al peroné i serà baixa un mes

El camerunès es lesionà en el que era el seu primer entrenament amb la resta de companys

El davanter camerunès acabà el seu primer dia d'entrenament amb crosses. | J. TORRES.

TW
0

Samuel Etoo protagonitzà ahir la mala notícia de la jornada, ja que es lesionà en l'entrenament fet pel Reial Mallorca al matí. El jugador pateix una distenció lleu del peroné de la cama dreta i, encara que aquesta lesió no és considerada «greu» pel cap dels serveis mèdics del club vermellenc, Joan Pericàs, el davanter camerunés haurà d'estar un mes sense poder fer feina amb la resta de l'equip.

Etoo s'entrenà ahir per primera vegada amb els seus companys d'equip des que arribà a Kössen. El futbolista s'havia recuperat d'un esquinç al turmell i començava a treballar amb normalitat amb la resta del grup. Després d'un circuit físic preparat per Toni Servera, l'equip realitzà un partidet de mig camp i, poc abans d'acabar-lo, el jugador africà va fer un dels seus característics girs amb la cama dreta, però amb la mala sort que els tacs de la seva bota es clavaren a la gespa, cosa que li va impedir cap moviment i que, per tant, li provocà la lesió i l'inici del seu calvari personal.

Etoo quedà estès al terreny de joc girant-se de dolor i arribà, fins i tot, a plorar per això. Tot d'una, companys i servei mèdic es temeren de la gravetat de la situació i Pericàs li realitzà una primera exploració. Poc després, el camerunès era traslladat a l'hotel de concentració per dur-lo cap a Kufstein, on se li realitzaren les corresponents radiografies que confirmaren l'abast de la lesió.

Etoo tornà a l'hotel de Kossen amb crosses i sense poder tocar amb el peu en terra, en una imatge que afectà una mica els seus companys. Joan Pericàs, cap dels serveis mèdics, va manifestar a aquest diari el pla que haurà de seguir ara el jugador mundialista: «La primera setmana, no podrà posar el peu en terra i les crosses seran obligatòries. El fisioterapeuta immobilitzarà la zona afectada durant aquests set dies i, llavors, començarà un tractament amb electroteràpia interferencial. Després de tres setmanes, més o manco, es podrà integrar en el grup».