SANT RAFEL 1
ALCÚDIA: Ortega (1), Joaquín (2), Cacho (1), Oscar (1), Reynés (1), Farelo (1), Nando (1), Melero (2), Salas (2), Àlex (2) i Rafa (1).
Fons (2) per Cacho, Vallori (1) per Farelo, Monse (1) per Nacho Gustavo (1) per Melero i Olias (1) per Rafa.
SANT RAFEL: Palacios (1), Jacob (1), Sito (2), Iñaki (2), Nacho (2), Lilian (2), Luis (2), Cristobal (2), Pepe (2), Aguilera (2) i Julio (2).
Juan (1) per Nacho, Kisco (2) per Pepe, Ivan (1) per Aguilera i Juanma (2) per Julio.
ÀRBITRE: Antón Rodríguez (1).
GOL:0-1: minut 18, Aguilera.
Partit de gran importància per al conjunt local, que es jugava les darreres opcions per l'ascens i en què només valia una victòria si volia continuar amb opcions d'ascens, però al final fou el conjunt eivissenc, Sant Rafel, qui es convertí matemàticament en un dels nou equips de Tercera Divisió en imposar-se per la mínima a l'Alcúdia en un partit molt emocionant i en què al final el conjunt local acabà cedint davant la pressió i la bona col·locació sobre el terreny de joc del conjunt pitiús.
El conjunt visitant, amb un gol matiner d'Aguilera, reafirmà el bon moment de joc i l'excel·lent trajectòria durant la lliga regular i a la fase d'ascens a Tercera, on aquest gol fou suficient per assegurar-se l'ascens en un camp molt complicat, on ha sumat sis victòries, i és l'únic equip que ha fet tots els punts possibles.
Al conjunt local li faltà encert de cara a porteria, si bé el gol d'Aguilera al minut 18 inquietà les línies locals, on es començà a jugar amb cert nerviosisme ja que veien com anaven passant els minuts i eren incapaços de superar la gran defensa del conjunt pitiús, que en cap moment es veié en perill. Ara el Sant Rafel es veurà les cares amb el Santa Eulàlia i l'Eivissa i feia molt de temps que no hi havia tres equips eivissencs a la Tercera Divisió.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.