La selecció enllesteix els detalls tàctics

El davanter Diego Tristán, que ja té l'alta mèdica, entrenà amb el grup amb normalitat

TW
0

La selecció espanyola ultima la seva preparació per al partit de demà davant la República d'Irlanda i greixa les seves armes per intentar que l'equip de Mick McCarthy no la tregui del camí que condueix cap als quarts de final del Mundial 2002. El seleccionador espanyol, José Antonio Camacho, dirigí ahir dematí un entrenament d'una hora i mitja de durada en el qual intentà que els seus jugadors tenguin molt clars alguns conceptes tàctics que poden ser vitals per superar el conjunt d'Irlanda.

El que no va fer Camacho fou donar pistes de l'alineació que presentarà davant Irlanda. En molts dels exercicis mesclà els possibles titulars amb els teòrics suplents. Els seus mateixos jugadors no sabran fins a darrera hora quins són els que estaran a l'onze inicial. A l'entrenament, sota una intensa calor, hi assistiren familiars d'alguns jugadors que han viatjat a Corea del Sud. No faltà, com en els darrers dies, el pare de Fernando Hierro, Antonio, i les al·lotes de distints futbolistes de Camacho, com Tristán, Ricardo, De Pedro, Juanfran i Albelda.

La bona notícia per a l'equip espanyol és que Diego Tristán ja està recuperat de l'estirament de l'abductor esquerre que patí davant Paraguai. Genaro Borràs, metge de la selecció, assenyalà que el davanter del Deportivo «té l'alta des del punt de vista mèdic», però ressenyà que això no vol dir que estigui al cent per cent en l'aspecte físic.

Qui no s'entrenà ahir dematí fou David Albelda, que pateix una pubàlgia des de fa temps i que «ahir es despertà amb molèsties, que no cediren al principi de l'entrenament i es decidí que era millor no forçar-lo», informà Borràs. «Dijous va entrenar bé, però de vegades reapareix el dolor», afegí el traumatòleg de la selecció espanyola a la conclusió de l'entrenament.