Apel·lació obliga el Mallorca B a guanyar

El Comitè ratifica la decisió de Competició i els homes de Darder han de vèncer el Linense per salvar-se

TW
0

El Mallorca B ha de menester avui (19 hores al Lluís Sitjar) contra el Linense els tres punts més importants de la temporada. Els jugadors de Darder han vist com el Comitè d'Apel·lació de la Reial Federació Espanyola de Futbol desestimà ahir el recurs presentat pel club amb motiu la decisió de Competició en el cas de l'alineació indeguda del jugador del Ferrioler Aguado en el partit contra el Mèrida Promesas. Competició castigà el filial vermellenc amb la pèrdua dels 3 punts que aconseguí contra els extremenys i amb una multa de 1.500 euros.

Ara el Mallorca té un termini de quinze dies per interposar un recurs davant del Comitè Espanyol de Disciplina Esportiva per la decisió d'apel·lació. Els homes de Darder queden només a dos punts dels llocs de descens i a un de la promoció quan falta la darrera jornada, que es disputa aquest cap de setmana. Per això tenen a les seves mans la possibilitat de salvar la categoria si guanyen avui els tres punts davant el Linense, un altre equip que es troba ficat en la lluita per evitar el descens a Tercera Divisió.

Té un punt menys que el filial vermellenc, i els mateixos que l'Algezires. En cas de no guanyar avui, el Mallorca B quedaria a expenses del que fessin els rivals directes, com ara el Díter Zafra, el Dos Hermanas i el Melilla. Avui l'Algezires rep l'Ècija, el Dos Hermanas viatja a Motril, el Díter Zafra rep el Betis B i el Melilla, el Cartagonova. En l'apartat esportiu, Joan Manuel Darder no podrà comptar per al decisiu partit ni amb Julio ni amb Buades, que són baixa per lesió, ni amb Reynés ni Quique Mateos, sancionats. Els vermellencs han exhibit un gran futbol en aquest darrer tram de la temporada i confien repetir les grans actuacions que han fet en els darrers partits, especialment al Fortí.