Serra Ferrer lidera ara la llista de possibles

Bernd Schuster i Juande Ramos estan descartats, mentre que Gregorio Manzano guanya opcions

El pobler Serra Ferrer pot desvincular-se del Barcelona en les pròximes hores.

TW
0

El Reial Mallorca maneja una àmplia nòmina de possibles candidats a la banqueta. Res no hi ha de decidit i apostes clares i fermes passen a quedar relegades a un segon terme en qüestió d'hores. El mallorquí Llorenç Serra Ferrer negocia aquests dies la seva sortida del FC Barcelona, ja que Van Gaal "amb qui manté una pèssima relació personal" serà presentat avui com a nou entrenador del Barcelona. El tècnic de sa Pobla, des que va abandonar la direcció del primer equip, ha sonat en diverses ocasions com a possible entrenador del Reial Mallorca. Ara com ara, l'assessor esportiu del Grupo Z, Carlos Rincón, sembla apostar pel mallorquí.

Diari de Balears va parlar ahir amb Serra Ferrer, que assegurà no saber res de la seva tornada al Reial Mallorca. El tècnic no descartà la possibilitat d'entrenar, un altre pic, el Reial Mallorca, si bé assegurà que continuar "almanco de moment" vinculat amb el Barcelona. «No sé res de moment, tenc contracte amb el Barça», assegurà. El tècnic de sa Pobla, en qualsevol cas, assegurà no tenir cap problema personal amb el president Mateu Alemany, de qui assegurà que «és amic meu». Respecte del secretari tècnic, Pep Bonet, Serra Ferrer ja no fou tan clar i es limità a assegurar que «ell fa la seva feina».

La llista de possibles és llarga i, a més de Serra Ferrer, hi són Gregorio Manzano, Txetxu Rojo, Bernd Schuster, Lucas Alcaraz, Juande Ramos, Paco Flores, Fernando Vázquez, Tomeu Llompart... L'opció de Gregorio Manzano ha agafat força en les darreres hores, després que s'ha sabut que la seva continuïtat en el Rayo Vallecano no és gens clara. La seva feina en el conjunt madrileny és valorada molt positivament pel Reial Mallorca.

L'entitat vermellenca es va interessar en la temporada passada per Txetxu Rojo, que com que havia donat la seva paraula al president del Saragossa, acabà firmant amb el conjunt aragonès. Ara el nom del tècnic basc és un dels que figuren en primer lloc a la llista de possibles. El tècnic del Xerez, Bernd Schuster, estava molt ben col·locat setmanes enrere, però avui l'entrenador alemany és més a prop del Saragossa que del Mallorca. Juande Ramos va fer públic dies enrere el seu adéu del Betis. El Mallorca es va interessar pel tècnic, però Ramos es decantà per l'Espanyol i, fins i tot, pot ser presentat en les pròximes hores.

L'exentrenador de l'Espanyol Flores agrada també als serveis tècnics del Reial Mallorca, encara que el seu nom desperta també alguns recels.
Lucas Alcaraz, màxim responsable del Recreativo de Huelva, figura també a la llista. La seva bona feina en el conjunt andalús no ha passat desapercebuda al Reial Mallorca. La nòmina de possibles és extensa i el mallorquí Tomeu Llompart també hi és, malgrat que està pràcticament descartat, tal com passa amb Fernando Vázquez, que té una oferta per continuar a Las Palmas.