Ito: «Fa tres anys el Mallorca es divertí amb nosaltres, i això fot»

El migcampista recorda la derrota del Betis a l'illa que els condemnà al descens

TW
0

El migcampista del Betis, Ito, no va amagar ahir el mal record que guarda de l'encontre disputat fa tres anys davant el Reial Mallorca i que fa finalitzar amb el triomf vermellenc per golejada (4-0), resultat que va significar el descens quasi matemàtic a Segona Divisió dels heliopolitans. «Als que estàvem en el seu dia al camp ens vénen records. Jo era a la grada i ho vaig passar bastant malament, especialment perquè quan ja estaven amb el marcador a favor, ells s'estaven divertint i això fot a qualsevol equip», va advertir Ito.

Se li va comentar llavors al jugador que potser ha arribat el moment que els vermellencs s'apliquin allò de «tal faràs tal trobaràs», qüestió a la qual va respondre el futbolista que «si es pot parlar d'aquesta manera sí, però nosaltres anam amb la intenció de guanyar com a qualsevol altre camp». «Darrerament hem anat a Tenerife i a Vallecas, on ja ens estaven esperant, i ara ens toca jugar a Mallorca», va explicar el migcampista del Betis. Ito va afegir que «pareix que al final de la Lliga ens està tocant enfrontar-nos amb equips que s'estan jugant la vida per no dvallar a Segona Divisió».

Per la seva banda, el brasiler Denilson tampoc no va amagar el mal record que guarda d'aquell xoc de fa tres anys. «No li hem de donar més voltes a aquest tema, els hem de respectar perquè jugar allà a baix és molt complicat», va assegurar. No obstant això, la timidesa que va mostrar al principi va desaparèixer minuts després, quan el davanter brasiler va demostrar que li té ganes a l'equip que dirigeix Sergio Kresic: «Nosaltres ja hem viscut aquesta situació tot i que, en el seu moment, ells no ens varen donar cap oportunitat i ens en varen ficar quatre i per això anirem amb el pensament de guanyar perquè necessitam els punts per estar entre els quatre primers».