El Mallorca venç l'Espanyol a Son Moix (2-1)
Palma31/03/02 0:00
La desena victòria dels vermells els permet agafar un mica d'oxigen a la recta final. Kresic ha decidit avui posar en pàctica alguns canvis davant l'Espanyol; ha deixat fora Roa, Olaizola i Ibagaza i ha donat entrada a Leo Franco, Campano i Paunovic. El Mallorca ha posat més interès que no l'Espanyol a encetar el marcador a la primera part. Al minut 18 Ricardo ho ha intentat, però ha estat al 27 quan Eto'o, amb una passada de Campano, a fet l'1 a 0. Els homes de Paco Flores s'han despert llavors i han posat en un compromís els mallorquins fins que Tamudo, davant Miquel Soler, ha tornar a igualar el marcador.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.