Tres punts que han de passar per la duana
El Mallorca, sense Luque, vol tornar de Tenerife amb una victòria que l'acomodi a la zona mitjana
Etoo serà avui, juntament amb Losada, el màxim responsable de l'atac vermellenc.
El Reial Mallorca no viatja a Tenerife com tots aquells turistes que omplen l'Illa per tornar carregats d'objectes sensiblement més barats que en el seu lloc de procedència. Els tres punts del Rodríguez López seran molt cars, però els de Sergio Kresic van a la capital canària per poder tornar amb la victòria dins la bossa. El principal contratemps pels vermellencs ja es venia perfilant des de diumenge passat, durant el partit contra Osasuna, quan Albert Luque abandonà el camp al minut 57 de partit per molèsties musculars. El davanter català no ha pogut superar aquests problemes als abductors aquesta setmana i no podrà ajudar els seus companys a Tenerife. La seva baixa se suma a la de Vicente Engonga, que encara en té per un partit, a més del d'avui.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.