Tugores: «El Campionat serà com un entrenament per al Mundial»
El murer té opcions de ser un dels dos representants d'Espanya a Jamaica
Palma05/03/02 0:00
La Federació d'Atletisme va donar a conèixer diumenge el nom dels atletes que representaran les Balears aquest cap de setmana al Campionat d'Espanya de Cros, que es disputarà a Gasteiz (Vitòria). Entre els seleccionats destaca la presència de Paco Tugores, que, tot i tenir només desset anys, ja s'ha convertit en una de les millors apostes de l'atletisme balear a nivell estatal i europeu. Tugores es concentrarà avui amb la selecció, després que aquest cap de setmana guanyàs la medalla de plata a la prova dels 800 metres del Campionat d'Espanya d'Hivern júnior, que es disputà a València. Tot i ser segon, el mallorquí protagonitzà la sorpresa de la jornada, ja que competia amb júniors de segon any, de gran qualitat i nom a la Península.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.