Marcos: «És complicat jugar amb la soga al coll»

El jugador no creu que la visita a Vallecas sigui més transcendent que l'any passat, «però sí el resultat»

TW
0

Marcos Martín de la Fuente «té el cul pelat» de lluitar en els més variats camps de Primera i Segona Divisió i «ni prop fer-s'hi» pensa que la situació que travessa actualment el Reial Mallorca sigui tan preocupant com es pot pensar. «He viscut situacions molt pitjors, només és que ara la situació aquí és diferent. Després de la sèrie de bones temporades que ha fet l'equip a Primera, ara ens pareix molt més complicat perquè jugam amb la soga al coll», digué el mallorquí.

Quant a les diferències que troba en la preparació dels partits respecte de la temporada passada, Marcos va ser clar: «No crec que l'any passat anàssim a passejar-nos enlloc, teníem la mateixa intenció de guanyar que enguany. Passa que la temporada passada el resultat potser no ser tan transcendent com enguany, ja que estàvem ben classificats i un bon o un mal resultats no eren tan decisius. Amb això vull dir que ens és igual el rival amb el qual juguem. Tant si ho feim a San Siro com si ho feim a Vallecas, allò que ens hi jugam són els tres punts», explicà.

Marcos jugarà diumenge de doble pivot al costat de Vicente Engonga. Segons allò vist en els darrers entrenaments, Kresic té la intenció de canviar de sistema amb cinc defenses, un fet que, segons Marcos, «respon a unes necessitats després d'analitzar el joc del rival. Si Kresic ha variat el sistema serà perquè ho veu així. El Rayo és un equip que ataca amb molta verticalitat i que va molt bé per alt; és per això que pareix convenient reforçar la línia defensiva».

El migcampista, un dels jugadors fixos en l'esquema de Sergio Kresic, també va admetre que les coses no surten bé al Mallorca, «tot i que ens hi esforçam més que mai». En paraules del canterà, «els resultats són els que dicten sentència i en aquest aspecte reconeixem que no estam fent les coses com la temporada passada. Em fa la impresió que una errada sempre ens condemna i que ens costa molt remuntar un gol en contra, un fet que en la Lliga passada no ens succeïa», explicà. Finalment, Marcos no va voler qualificar el partit davant el Rayo de «final». «No m'agrada posar adjectius als partits, perquè tots són importants per a nosaltres, i més encara si ens enfrontam amb un rival directe com en aquesta ocasió».