TW
0

El Club Esportiu Jovent s'enfronta avui, a les 12 hores, en el pavelló central de la Universidad de la Laguna (Illes Canàries), al conjunt local. Una victòria a fora asseguraria al club de sa Indioteria gairebé la permanència, i s'allunyaria dels play-off de descens.

El conjunt canari va perdre en la darrera jornada davant el coer, el Viladecans, i no es pot permetre deixar fugir més punts de casa. Les mallorquines, que es desplaçaren sense les júniors, ja que aquestes tenen un compromis en la Lliga illenca, en què s'enfronten amb el Sant Josep, poden aprofitar-se de la necessitat del cinc de La Laguna.

L'equip canari té, a més, la baixa de María Nieves Fernández. En el matx d'anada, al Germans Escalas, venceren les jugadores de Dolors Bezné sense problemes, i en l'equip adversari va destacar l'aler Lara Fernández, juntament amb la cubana Yunaika Calderón i amb Marta Díez. El Jovent té la possibilitat de guanyar i no en pot desaprofitar l'oportunitat.