TW
0

Els col·legiats que dirigiran els partits de la propera jornada, encara que de moment sigui de manera provisional, són els següents: Dos partits avançats a dissabte: Pollença-UE Poblera (Garcia Del Sol) i Soledat-Campos (Gómez Romero). La resta, en diumenge: S'Horta-Alcúdia (Covas Monserrat), Cala Millor-Algaida (González Vera), Penya Arrabal-Constància (Hernández Burgos), Peguera-Ferrioler (Miguel Rubio), Montaura-Son Roca (Esteban Simonet), La Unió-Collera (Guardiola Rotger), Calvià-Gènova (Cano Gázquez) i Esporles-Andratx (pendent designació).

Llompart Es jugarà poc menys que la seva permanència a la categoria que actualment milita, el Mallorca B, en el partit que avui capvespre haurà de disputar contra l'actual líder Ceuta sobre la gespa del Lluís Sitjar. És ben conscient el tècnic Tomeu Llompart de la suprema importància que per efectes classificatoris dependrà el resultat que al final del temps reglamentari registri el marcador. Un partit que començarà a les sis i mitja i que seria ben necessari que els jugadors comptassin amb el suport tan beneficiós dels fidels aficionats. Ocasió quasi única, per intentar evitar l'irremeiable.

Futbol base Manolo López Lacal, president del futbol base balear, compleix al dia les obligacions que el càrrec exigeix, atès les moltes competicions que de manera simultània organitza la Federació Espanyola. Acabam de tombar el mes de gener i arriben una darrera l'altra, la disputa de les corresponents fase autonòmiques a nivell estatal, categories Sub 15, sub 17, alevins i futbol femení. Per tal motiu, dilluns passat va convocar una reunió interinsular dels respectius responsables que componen la junta directiva que ell presideix. No faltaren els representants de Menorca (Virgilio Juaneda) i d'Eivissa-Formentera (Rafel Campillo). En bona part per canalitzar l'organització de la fase femenina que es disputarà els dies 1, 2 i 3 de març. De moment, podem avançar que totes les seleccions s'allotjaran a l'hotel Mandia de Portocristo, molt a prop de la seu on es disputaran els partits com serà es Molí de Vilafranca.

Desbandada a sa Lleona Tanta sort que el conjunt de Preferent de s'Horta ocupa un lloc totalment tranquil a la classificació general. Tot això facilita que la cúpula responsable de l'entitat de sa Lleona pugui gaudir de la febre viatgera que de cop els ha afectat. Començant per Rafel Roig, que entre el congrés del Partit Popular, posteriorment Fitur i a continuació uns dies a la neu, culminarà aquest imminent cap de setmana viatjant a cercar uns dies de relax a Santi Petri (Cadis). Tres del mateix Pere Joan Alou, l'enigmàtic Arias, que ha decidit passar el cap de setmana a Jaen. Tot això ha duit com a conseqüència que tota la responsabilitat hagi recaigut en el futur president, que es rumoreja serà Miquel Binimelis, actual secretari. I sobre el rectangle, un interessant S'Horta-Alcúdia.