El vestidor vermellenc es riu de la crisi
Marcos creu que «la derrota davant el Celta no serveix ni per reflexionar, l'hem de tirar al fems»
«El Celta va passar per damunt de nosaltres». Aquesta ha estat la reflexió que ha fet el vestidor vermellenc després de la derrota encaixada dissabte a Son Moix (0-1) davant el Celta de Vigo, un equip que demostrà ser molt superior a l'onze de Kresic. Els de Vigo aturaren en sec la reacció dels illencs a la Lliga "després de dues contundents victòries consecutives", però la competició no s'atura i viurà un altre episodi dimecres, quan el Mallorca es veurà les cares amb el Vila-real de Víctor Muñoz. La plantilla tornà ahir al matí a la feina a Son Bibiloni en una sessió marcada pel diàleg entre els jugadors i Sergio Kresic. L'equip analitzà les causes de la derrota de dissabte i arribà a una conclusió que definí Marcos després de l'entrenament: «Allò d'ahir va ser un accident. No ens ha de servir ni per reflexionar, i per part nostra ja ho hem tirat directament al fems».
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.