Divisió d'Honor juvenil

TW
0

A les dotze del migdia, en el Lluís Sitjar. Cara a cara, el Reial Mallorca, classificat en tercer lloc de l'actual classificació, i el Ferran Martorell, que ocupa la cinquena posició. Senyal evident de la igualtat de potencial que convertirà els noranta minuts de lluita en un espectacle d'aquests que s'acostuma a agrair. Dirigirà el partit Peña Molina.

Estadi Balear  

Una nova jornada del trepidant Campionat de Tercera Divisió. A partir de les quatre d'avui horabaixa, els aficionats fidels a aquesta competició tindran ocasió de gaudir d'una hora i mitja, se suposa que de tranquil·litat, tenint en compte la diferència abismal quant a potencialitat existent entre l'amfitrió blanc-i-blau i el modest conjunt del Sóller. És quasi segur que l'equip de Pep Maria Got aprofitarà l'ocasió per acabar d'aglutinar la plantilla, ja que el partit a què ens estam referint pertany a un altre campionat, en què el Sóller, almanco en la present temporada, no disputa en igualtat de condicions. L'experiència del col·legiat Duarte Ramírez serà suficient perquè la confrontació estigui envoltada d'esportivitat.

Santa Ponça  

No acaben d'asserenar-se els nervis a l'entorn del conjunt del Santa Ponça. Cada partit dels que resten per arribar a la meta final significarà, per als efectius de Tolo Vich, una final molt preocupant, ja que la poca diferència de punts entre alguns rivals que es troben poc menys que en iguals condicions, podria resultar fatal a l'hora del recompte final, si de veres tant en Felip com la resta de directius, i aficionats inclosos, desitgen militar una temporada més a l'esmentada categoria. Quatre de l'horabaixa, amb arbitratge d'Escribano Jiménez, davant la Penya Esportiva Santa Eulàlia.

Facilitats per al Cardassar  

De cara al partit que avui horabaixa haurà de disputar en el recinte Es Moleter de l'obligat compromís contra el Platges de Calvià, on el seu entrenador, Paco Muñoz, es veurà amb moltes dificultats per formalitzar un onze capaç de plantar cara a l'amfitrió, tenint en compte les baixes de Pau, Bordoy, Agustín i les dels sancionats Andrés i Paco Aceitón. A les quatre i mitja amb arbitratge de Ferrer Perelló.

Fase futbol femení  

Ja es coneix l'escenari de la segona fase del Campionat d'Espanya de futbol femení, organitzada per la Federació Espanyola, que comptarà amb el suport de la Conselleria de Benestar Social del Govern balear i l'organització de la Federació. Serà a les instal·lacions des Molí de Vilafranca, aprofitant la Festa de les Illes Balears. Competiran els dies 1, 2 i 3 de març les seleccions de Balears, Astúries i Andalusia en Sub 17 i Sub 25, mentre que la representació de Galícia just participarà en la modalitat Sub 25. Tenint en compte la gran projecció d'aquesta fase, continuarem informant.