A la localitat d'Alcúdia li ha tocat enguany un caramel: ser
origen i destinació de l'etapa reina de l'XI Challenge
Internacional Volta a Mallorca. Dimarts, 5 de febrer, els corredors
que es vulguin lluir a la serra de Tramuntana sortiran del Port
d'Alcúdia per arribar-hi novament, havent passat tres dificultats
muntanyoses, entre les quals es troba el puig Major, de primera
categoria. El regidor de Turisme d'Alcúdia, Pep Arjona, estava
encantat el dia de la presentació de la Challenge amb el paper que
havia decidit representar el seu Ajuntament, el patrocini d'aquesta
tercera etapa. «Estam realment molt satisfets de poder participar
en un esdeveniment d'aquesta magnitud», assegurà Pep Arjona.
El regidor alcudienc va destacar que una prova com la Challenge
Volta a Mallorca «té dos vessants, l'esport i el turisme».
L'interès d'Alcúdia per patrocinar l'etapa reina és principalment
turístic, ja que és una localitat «capdavantera» en aquest aspecte.
Concretament, la pretensió de l'Ajuntament d'Alcúdia des de fa molt
de temps és promocionar el turisme d'hivern, i el ciclisme d'alt
nivell és una de les millors armes que existeixen per aconseguir
aquest complicat objectiu: «Participam per intentar rompre
l'estacionalitat del turisme a la nostra zona. En aquest aspecte,
el ciclisme és un gran promotor del turisme d'hivern».
De fet, no tan sols s'intenta modificar la quantitat de
turistes, que «ja en tenim a bastament per l'estiu», sinó millorar
la qualitat del producte que s'ofereix. «Volem aconseguir que la
temporada turística sigui més duradora. En només dos dies, per
octubre, desapareixen gairebé tots els turistes. Es tracta també de
millorar la qualitat del turisme», reflexionà el regidor de Turisme
de l'Ajuntament d'Alcúdia.
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.