Albert Luque no descarta anar al Mundial
El pitxitxi del Reial Mallorca està en ratxa golejadora i ha fet vuit dianes en els darrers vuit partits
La cotització d'Albert Luque ha pujat com l'escuma en les darreres jornades. El davanter català, una de les perles del mercat futbolístic espanyol, està en ratxa golejadora "ha marcat vuit gols en els darrers vuit partits" i, entre els seus desigs per a aquesta temporada, hi ha el d'anar convocat amb la selecció espanyola al Mundial de Corea del Sud i del Japó, que es disputarà aquest estiu. Ara bé, el de Terrassa té els peus ben clavats en terra i reconeix la dificultat d'arribar a dur la camiseta del combinat dirigit per José Antonio Camacho. «És una possibilitat més, però és molt llunyana. Un sempre fa feina per arribar tan enfora com pugui i no hi ha dubte que la selecció és un objectiu que té qualsevol professional. Ara bé, d'aquí a anar-hi convocat hi ha un món. A Espanya hi ha davanters molt bons que ja han estat convocats per Camacho. Aconseguir un lloc per anar al Mundial és molt difícil, però no impossible», assegurà Luque.
També a Illes Balears
- Bleda Runner, el distòpic muntatge audiovisual de Raphel Pherrer que parla de la situació de massificació turística que viu Mallorca
- El Pi, altres partits locals i independents preparen «una gran coalició mallorquinista» en vistes a les properes eleccions
- Ja es pot comprar la camiseta de les seleccions de futbol de les Illes Balears
- El PSIB calcula que amb el decret turístic del PP-Vox «27.000 habitatges de lloguer vacacional ja no es revertiran per a residents»
- La ‘germana’ sahrauí de Galmés
Sense comentaris
Per a comentar és necessari estar registrat a Diari de Balears.
De moment no hi ha comentaris.