TW
0

Un dels canvis que pot introduir demà Sergio Kresic a l'onze estarà sota els pals. I és que Carlos Roa té moltes opcions d'ocupar la porteria vermellenca a la Lliga després d'una més que llarga absència.

Des del començament de la temporada passada, precisament al camp del rival de demà, el Bilbao, el de Santa Fe no es col·loca sota els pals de la porteria del Mallorca i ara, un any i mig després, pot tornar a ser titular. Roa, emperò, no vol aixecar la veu i ahir demostrà que té molt assumit el seu paper de suplent. «No sé si jugaré, tal com comenta la premsa, però en aquest aspecte he de ser cautelós, més que res per respecte a Leo i a Miki, que també lluiten per jugar. Fer declaracions sobre si jugaré o no seria ficar més pressió de la que ja tenim. Lògicament el meu objectiu és estar entre els onze, però ara per ara el titular és Leo Franco, que ha fet una gran temporada. Jo ja consider un èxit estar a la banqueta i anar convocat, però seguiré lluitant per arribar a la titularitat», manifestà Roa.

L'argentí digué que en aquesta setmana d'entrenament no hi ha hagut canvis en la preparació dels porters. «Tant Leo, com Miki, com Alberto, com jo hem seguit la mateixa dinàmica que sempre amb Joan (Mesquida), amb l'única excepció que hem intensificat la feina. És per això que no hi ha cap indici que faci pensar que jo tornaré a la porteria», digué l'arquer, el qual se situà amb els teòrics titulars en la segona part del partidet, a l'entrenament de dijous.

El «Lechuga» xerrà de les dificultats que tindrà l'equip per sortir dels darrers llocs de la classificació, però es mostrà optimista i confià en el suport de l'afició vermellenca. «La Lliga és molt competitiva i el rival que ara ens toca, el Bilbao, no serà fàcil per començar la remuntada. Ara bé, primer, el partit no és decisiu perquè queden molts de dies; i segon, si tenim l'actitud positiva sobre la gespa podem guanyar qualsevol, malgrat que el rival sigui el millor equip a domicili». Respecte de l'afició, Roa digué que «entenc que estigui desil·lusionada perquè els resultats de l'equip no són els millors. Ara bé, la gent ens servirà de gran ajuda, tal com els passà diumenge als jugadors de Las Palmas, a qui animaren durant tot el partit».